A Fiat Linea már nem mai gyerek, hatodik éve koptatja a törökországi gyártósorokat, így elérkezettnek látták az időt az olaszok, hogy átrajzolják egy kicsit. A négyajtós szedán új lökhárítókat és orr-, illetve farkialakítást, átrajzolt műszerfalat kapott.
Eddig az Audi-teremtette üvöltő szájú divatot követte a Linea, azaz a hűtőrács kerete egészen a lökhárító aljáig ért. Ezen most változtattak: a díszrács alig ér a fényszórók alá, lejjebb pedig széles légbeömlő-rácsozat töri meg a lökhárító felületét, benne széles vigyort idéző krómdíszítéssel. Az összkép kevésbé egységes, mint korábban, de tekintve, hogy a Linea inkább árával és célszerűségével hódít, ez aligha lesz komoly probléma. Hátul csaknem minden maradt a régiben, csak néhány masszív krómcsíkot húztak a lámpatestek alá és a lökhárítóra.
Belül teljesen áttervezték a műszerfalat, új a középkonzol, és a sofőr elé két krómkeretes csőműszert építettek be. Ezen felül azonban csak apróságokon változtattak. Marad az 1,4 literes benzinmotorokból és 1,3 literes dízelekből álló motorválaszték is, legfeljebb a fogyasztási értékeket igyekszenek lejjebb szorítani. Új viszont a motorkínálatban az 1,6 literes, 105 lóerős négyhengeres, amely nemrég kezdte átvenni a régi 1,9 literes helyét a Fiatnál.
A Linea elsősorban Törökországban népszerű, ahol a régi változatot is tovább kínálják Classic néven, de Európa egy részén, így Magyarországon továbbra is kapható lesz a Punto-alapú négyajtós.