A Nissan 2012 elején jelentette be, hogy visszahozza a Datsunt a köztudatba. A 30 éve megszűnt márka új modelljeit elsősorban Indiába, Dél-Afrikába és Oroszországba szánják.
Ahogy azt eddig is sejteni lehetett, a műszaki alapokat a Nissan Micrától veszik, annak 1,2-es háromhengeresével és áttervezett ötsebességes váltójával. A beltérben is a költségcsökkentés volt az elsődleges szempont: népautó módjára, csupán egyetlen kilométeróra került a műszerfalra, és a felhasznált anyagok is inkább tartósak, mint kellemes tapintásúak lesznek. Extraként rendelhető iPod csatlakozós rádió, vagy akár légkondicionáló is.
A modell Indiában készül, és várhatóan alig 900 ezer forintnyi rúpiáért kerül majd forgalomba, még 2014 végén. A cég vélhetően tudatosan árazta így az autót, ugyanis ezzel alig 70 ezer forinttal kerül többe mint a Tata Nano legdrágább változata. Nem valószínű, hogy Európában is forgalmazzák majd a Go-t, ugyanakkor nem kizárt, hogy a Datsun márkanév felbukkanjon a kontinensen.