Már több mint egymillió tesztkilométeren van túl a Google önvezető autója, a vállalat szerint azonban a technológiának még mindig vannak korlátai, bizonyos szituációkat még nem tud megoldani magától a jármű. De az ígéretek szerint dolgoznak a megoldáson.
Az autonóm járművek már viszonylag jól közlekednek az előreprogramozott útvonalakon, ha azonban a szakaszon kihelyeznek egy ideiglenes fényjelző készüléket, azzal nem igazán tud mit kezdeni a Google-autó. A mérnökök emellett azon is dolgoznak még, hogy a lámpa és a nap fényét meg tudja különböztetni az önvezérlő jármű.
Az úton hirtelen felbukkanó dolgokra már képes reagálni a rendszer, de bizonyos helyzeteket akár túl is reagálhat: kisebb papírhulladékokat veszélyes, szilárd tárgyként azonosítva végezheti el a kikerülést. A gyalogosokat szintén felismeri, de a gesztusokat egyelőre nem, így például a rendőri karjelzéseket sem veszi figyelembe. Emellett az eső, havas eső és hó is megzavarhatja a rendszert.
A Google autonóm közlekedési projektjének vezetője, Chris Urmson ugyanakkor úgy véli, ezek a technológiai korlátok nem szabhatnak gátat az önvezérlő autóknak. A vállalat mérnökei ugyanis folyamatosan dolgoznak a szoftverek és az érzékelők fejlesztésén, és a hibákat kiküszöbölve akár már öt éven belül megjelenhetnek a piacon a sorozatgyártású modellek. Igaz, egyes területeken várhatóan csak kormánnyal és pedálokkal ellátva forgalmazhatják azokat.