A Cadillac arculata rendesen megkopott az elmúlt bő fél évszázadban, de az új vezérigazgató kifényesítené, amennyire csak lehet. Új csúcsmodell érkezik, ez már biztos, de a cél az, hogy a legdrágább autók között is helyet csináljanak a márkának.
Johann de Nysschen, a márka frissen felvett igazgatója persze nem őrült meg teljesen: azt nyilatkozta, hogy egyelőre korai lenne a negyedmillió dollár feletti árú autók piacát célba venni. Egyelőre egy legfeljebb fele ilyen drága modellt terveznek bemutatni, amely az Audi A8, a 7-es BMW és a kisebb S Mercedesek erős ellenfele lehet, de ennek a bemutatását sem szeretnék elsietni: a cél az, hogy miután az aktuális kínálatot megújították, 2020 körül piacra kerüljön az új csúcsmodell is.
Az új igazgató szerint ha minden a tervek szerint alakul, 2030-ra akár ismét versenyezhetnek a Rolls-Royce és a Bentley olcsóbb típusaival is. Bár kevesen tudják, erre már volt példa: az 1957 és 1958 között gyártott Eldorado Brougham, amely kézzel készült, rozsdamentes tetővel, légrugózással, légkondicionálással és automata állomáskeresős rádióval, azaz csupa olyan megoldással, amely akkoriban elképzelhetetlennek tűnt, drágább volt, mint a korabeli Rolls-Royce csúcsmodell, a Silver Cloud. A GM luxusmárkája azonban inkább az eladások növelésére koncentrált a későbbiekben, és nem készített több méregrdrága luxusmodellt, hisz a Broughamből két év alatt nagyjából 700 példányt tudtak eladni.