Az megszokott, hogy a Ferrari egyes drágább, ritkább modelljeihez nehezen lehet hozzájutni, de az új, hogy a kisebb, középmotoros V8-as ilyen nehezen elérhető. A 458-as továbbfejlesztéséből született, turbómotoros 488 GTB-vel pedig épp ez történik: aki Ausztráliában ma megrendeli, arra számíthat, hogy négy év múlva veheti át a helyi kereskedésben.
Arról persze szó sincs, hogy tömegek ölnék egymást a típusért, hisz az ára 469 888 ausztrál dollár, ami bő 98 millió forintnak felel meg, de úgy tűnik, a Ferrarinál rosszul mérték fel a kontinensen várható keresletet, így a több mint 430 megrendelésből az idén durván százat tudnának teljesíteni. Nem kizárt, hogy a Ferrarinál növelik majd a gyártást, hogy ne veszítsenek potenciális vásárlókat, bár nem egyértelmű, hogy a sorbanállás árt-e vagy használ a márka presztízsének, hisz a drága autó, amire még a gazdagoknak is várniuk kell, talán még inkább a vágyak tárgyává válhat.
Az ausztrálok szerencséje az lehet, hogy az elnökcsere óta a Ferrarinál már nincsenek kőbe vésve a gyártási számok. Emellett az ősszel érkező nyitott változat is enyhíthet a nyomáson, hisz Ausztrália egyes vidékeinek időjárása mellett a vászontetős Spider még vonzóbb választás lehet.