Tizenhat éve csak reszelgették az eredeti Rextont, amelyből itthon is szép számmal akad, hisz ez a Ssangyong nem nézett ki borzasztóan. Sőt, hunyorogva Mercedesnek is nézhette az utca népe, miközben messze nem került annyiba mint egy ML osztály. Most viszont végleg búcsúzik a régi modell, hisz megjött az utód.

A vázlatok láttán még azt mondtuk, hogy ez a Ssangyong nem lesz ronda. Nos, a képeket nézegetve már azt sem mondanánk jó szívvel, hogy szép. Inkább az érdekes vagy szokatlan jelzők jutnak az ember eszébe. A kép persze csalhat is, lehet, hogy élőben látva jobban átjön majd a karaktere, de így a fotókon valami nem jó az arányokkal. A hátsó tetőoszlop túl vaskosnak hat, és az autó oldalán az élek mintha direkt hangsúlyoznák, mekkora a távolság a kerekek és az övvonal között. Az orr-kialakítás is elég kaotikus hatást kelt, mintha két teljesen eltérő koncepciót próbáltak volna egyszerre megvalósítani, persze kompromisszumokkal. Nem mondanánk, hogy a Rodius szelleme tért vissza, de nem is ment nagyon messzire: valószínűtlen, hogy ezt a terepjárót a formája miatt kapkodnák szét a forgalmazás első napján.
Uram, irgalmazz!
A márkajelzés megvolt? Talpasbetűs! Alatta meg Power AWD! Hahahaha!
Szintén nem látszik igazán a fotókon, de az újdonság egyáltgalán nem kicsi. A tengelyávja 2,865 méteres, a hossza 4,85 méter, a szélessége 1,92 méter, a magassága pedig 1,8 méter. A karosszéria ezzel együtt sokkal merevebb, sőt, valamivel könnyebb is, mint az elődmodellé volt, ami a gyáriak szerint a bőségesen használt nagy szilárdságú acélnak köszönhető. A hajtásról egyelőre csak annyit árultak el, hogy alaphelyzetben a hátsó kerék a hajtott – persze a típus összkerék-hajtással is készül majd – és többféle dízelmotor közül lehet majd választani.
Dél-Koreában indul először a forgalmazás, még az év első felében, a nemzetközi változat pedig 2017 vége felé várható.

Az oldalról ajánljuk
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Tesztek
Ezt a kompótot már érdemes eltenniHasználtteszt: BMW 323ti 1998
Emiatt már érdemes lesz kijönnöd a Parkoló Parádéra is, mert ritkább, mint egy M3.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
