A hét végén érkezik az új Mégane RS
A legerősebb utcai Renault Sport modellt a hét végén, a Monacói Nagydíjon mutatja be a Renault: Nico Hülkenberg kergeti majd körbe a pályán a sportos fronthajtású ötajtóst.
Addig is mutattak egy képet az autó egy álcázott prototípusáról, amelyen azért látható valami abból, ahogy az autó orrát átdolgozták. A legnagyobb változás az első lökhárítón látható: három helyett négy légbeömlőt alakítottak ki rajta, és mintha a ködlámpákat is kockás zászlóra emlékeztető elrendezésben helyezték volna el, bár lehet, hogy ez csak az álcázást végző szakemberek tréfája.
Az előző Mégane RS ugyan nem volt kategóriája leggyorsabbja, de az elsőkerék-hajtású sportos kompaktok közül talán ez volt a leginkább pálya-barát kivitelű. Ám a pletykák szerint ez változhat. Egyrészt a Renault teljesen elhagyni látszik a hagyományos kézi váltót a dupla kuplungos EDC automata kedvéért, másrészt ebből a generációból már nem lesz háromajtós, így kérdéses, hogy elég merev lesz-e a karosszéria. Egyesek tudni vélik, hogy itt is az Alpine sportkocsihoz kifejlesztett 1,8 literes turbómotort használja majd a Renault Sport, de egy minden eddiginél erősebb, minimum 300 lovas kivitelre lenne szükség, ha meg akarnák szorítani a kategória legerősebb autóit. Ilyet viszont még nem láttunk: ugyanez a motor az Alpine A110-ben 252, az Espace-ban 225 lóerős.
Ám akármilyen is lesz a műszaki tartalom, úgy tűnik, a Renault hisz a termékben: a sajtóközlemény szerint ez az autó testesíti meg mindazt a szenvedélyt, amely a Renault Sportnál dolgozó nőkben és férfiakban tombol. E szavak után a nem volna szerencsés egy lagymatag autóval előállni.