A NASCAR versenyautóknak általában kevés közük van utcai névrokonaikhoz, csak az orr-rész hasonlít nagy vonalakban. A Chevrolet 2018-tól rajthoz álló Camarója ebből a szempontból egy kicsivel jobb az átlagnál: oldalnézetből is emlékeztet az utcai modellre.
A Chevrolet eddig az SS-szel állt rajthoz a NASCAR versenyeken, ami az ausztrál Holden Commodore szedán Amerikában forgalmazott változata volt. Ám miután a Holden gyárat bezárták, a Chervrolet SS is eltűnik. Ezért épített a GM új versenyautót, amely a Camaro ZL1-es nevét és arcát viseli majd. Szemből meglepő az utcai- és a versenygép közti hasonlóság, ha nem nézzük, hogy a NASCAR Camarón a legtöbb részlet – a fényszórók, a hűtőrács és a jelvény is – csak matrica. Sőt, az oldalablakok formáján is látszik, hogy a versenyautó tervezői igyekeztek őrizni a hasonlóságot, amennyire csak lehet.
Az aktuális szabályok persze nem is nagyon tennének lehetővé szorosabb rokonságot: a NASCAR versenygépek egész más felépítésűek, mint a mai utcai autók. A motor például maximum 5,8 literes, nyomórudas, öntöttvas-blokkos, benzinbefecskendezés V8-as, amely durván 900 lóerőt ad le 9800-as fordulatszám mellett. A karosszériát masszív csőváz merevíti, amely egyben bukókeretként is szolgál. Viszont legalább a hátsókerék-hajtás közös pont.
A Camaro mindezzel együtt is sokkal inkább emlékeztet az utcai ZL1-esre, mint két vetélytársa. A Ford ugyanis a Mondeo amerikai megfelelőjének, a Fusion-nek az orrával futtatja saját versenygépét – amelyből nem is létezik kupé, és elöl hajt – a Toyota pedig szintén egy fronthajtásos tömegautó, a Camry nevét írja saját versenyautóira.