Már eddig is a leesett állak koppanásai kísérték a CLS-t, amerre csak elhaladt, de az új frontkiképzéssel még különlegesebbnek tűnik, bár valószínűleg csak addig, ameddig az A osztály meg nem jelenik. Ugyanis azon is pontosan ilyen orr lesz a korábbi kémfotók tanúsága szerint.

A CLS az idén már hét éves, de a tény, hogy csak most kapja meg a nagy frissítést, arra enged következtetni, hogy még messze van a nyugdíj. A bemutató előtt kiszivárgott képek alapján a lényeges változtatások már most jól látszanak. Az orr-rész teljesen új, bár sok mindenre emlékeztet a Mercedes közelmúltjából: kicsit az SL új elejére, egy kicsit az AMG GT-R-re, de ami miatt aggódhatunk is egy kicsit, leginkább a Concept A Sedan tanulmányra, illetve a frissített A osztály kémfotóira. Magyarul ez az orrkialakítás hamarosan a legkisebb Mercedeseken kezd majd kopni, és ez bizony gyors erkölcsi elavulást jelent. Bár az sem lehetetlen, hogy a Mercedes is az Audi és a VW tervezési elveit kezdi majd másolni, azaz előbb-utóbb egységesítik az összes autójuk orrát. Mi sajnálnánk, a változatosság jó dolog, bár pont egy ilyen egyen-orr nem feltétlen fájna.
Hátul már kevésbé markánsak a változtatások, bár a lámpa formája itt is nagyot változik: a korábbi fektetett nyuszifül helyett sokkal fegyelmezettebb trapézszerű lámpákat kap az autó. Nem egyértelmű, hogy ez volt a legjobb választás a csomagtérfedél íves kontúrja mellett, de ezt választották, már aligha van visszaút. Belül gyakorlatilag egy az egyben az S osztály megoldásai köszönnek vissza, a sportos csőműszerek helyett itt is nagy képernyőket kap a vevő, és itt is felbukkannak a halálcsillag lézerágyúját idéző kerek légbeömlők.
A fotók egyikén még egy lényeges részleg jól látszik: a Mercedes új, hathengeres soros motorjának fedele – erre utal legalábbis a 6 cylinder felirat a fekete műanyagon. Ez a 3 literes, 48 voltos hibrid rendszerbe kötött turbómotor a méretéhez képest kifejezetten erős: a tavalyi bejelentéskor 408 lóerős csúcsteljesítményről és 500 Nm-es csúcsnyomatékról beszéltek, ami még egy ekkora karosszériában is bőven több mint elég.
Ennél több konkrétumot a bemutató idején fogunk tudni a megújult CLS-ről.

Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Tesztek
Ezt a kompótot már érdemes eltenniHasználtteszt: BMW 323ti 1998
Emiatt már érdemes lesz kijönnöd a Parkoló Parádéra is, mert ritkább, mint egy M3.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
