Valószínűleg a vásárlók is érzik, hogy a hibrid hajtással nem vesztenek érdemben a Panamerától elvárt dinamikából, viszont megúszhatják a behajtási tilalmakat, a dugódíjakat és a magas adókat. Így tízből hatan a 4 E-Hybrid vagy a Turbo S E-Hybrid változatot rendelik meg.
A Panamera modellfelelőse, dr. Gernot Döllner elmondta, hogy eredetileg arra számítottak, legfeljebb a vevők tíz-tizenöt százaléka rendel hibrid Panamerát Európában – az előző generációnál ez volt a helyzet – ehhez képest olyan piac is van, ahol ez az arány 90%. A változat egyik nagy előnye, hogy egyes piacokon jelentős adókedvezményt élvez. Így lehet, hogy Belgiumban – ahol úgy tűnik, a kedvezményeknek nincs értékhatára – tízből kilenc Panamera-vásárló a szuper-hibridet választja. Franciaországban 70%, de Németországban is, ahol ilyen drága modellekre nem jár kedvezmény, a vevők negyede ülne konnektoros változatba.
A Panamera Turbo S E-Hybridben 4 literes, dupla turbós, 550 lóerős benzinmotor dolgozik, de van benne egy 136 lovas villanymotor, amelyet egy 48 V-os feszültségű, 14,1 kWh töltéstároló képességű akkumulátor táplál. Ez elvileg elegendő ötven kilométer megtételére tisztán villamos üzemben, és az akku külső forrásból is tölthető. Magyarán munkába járáshoz a tulajdonosok többsége használhatja a nagy Porschét tisztán villanyautóként is, hisz a kutatások szerint az autóhasználók döntő többsége átlagosan nem megy többet 40 kilométernél egy nap. Az egy másik kérdés, hogy hányan lesznek képesek megállni, hogy ne használják ki a Panamera orrában lakó benzinmotor képességeit nap mint nap.
Azt nem árulták el, hogy milyen arányban keresik a turbós változatot, illetve a 462 lóerős 4 E-Hybridet, amelyben a V6-os benzinmotor csak 330 lovas, de erős a gyanúnk, hogy az izmosabb változat a népszerűbb.