Ami a képen látható, az már a 2.0-s sorszámú prototípus képe, bár egyelőre ez sem látszik többnek ügyes grafikai trükknél. Az ötlet azonban egyértelmű: légpárnával tennék lehetővé, hogy az elegáns kupé bármilyen felszínen száguldhasson, akár vízen is.
A megvalósítás részleteivel egyelőre nem fárasztják a közönséget, csak azt jelzik, hogy a későbbiekben nem csak sportkocsit képzelnek el hasonló, kerekes-légpárnás kivitelben, de szabadidő-autót, furgont, sőt, akár komplett lakóházat is. Az ötlet maga egyébként állítólag 2010-ben fogant meg a cégalapítókban, akik eredetileg egy repülő motorkerékpár megépítését tűzték ki célul – ebből lett mostanra a zárt sportkocsi.
Az autó légpárnás kiváltására egyébként nem ez a legelső próbálkozás Oroszországban: a GAZ-16 nevű járművet 1962-ben mutatták be, és a Yagalet 2.0-hoz hasonlóan szárazföldön kerekeken haladt volna, míg vízen, vagy más, nehezen járható felület felett légpárnán közlekedett volna. Az ötletet aztán elvetették, egyrészt a légpárnás rendszer túlzott helyigénye és költsége, másrészt magas fogyasztása miatt, hisz ennél a megoldásnál a jármű felszínen tartása is jelentős mennyiségű üzemanyagba kerül.
Egyelőre nem egyértelmű, hogy kinek és hol lenne szüksége a Yagalet-éhez hasonló járművekre, illetve hogy ki tudná ezeket megfizetni, de ettől még nem lehetetlen, hogy találnak befektetőt, és akkor mutathatnak valami valóban kézzel foghatót is.