A Fordnak a kezdetektől gondot okozott, hogy az új GT iránt sokkal nagyobb a kereslet, mint a gyártani tervezett mennyiség. Most ugyan bővítik a gyártást, de még így is több mint négy megrendelő jut egy autóra.
A Ford GT előző generációjából több mint négyezret készítettek, ám a jelenlegi modellt jóval drágább és ritkább autónak szánták. Az elsődleges fejlesztési cél a 2016-os jubileumi Le Mans-i 24 órás megnyerése volt, ami sikerült is – emellett 500 autó legyártását vették tervbe két év alatt. Ám ennél egy nagyságrenddel több rendelés érkezett a 400 ezer dollár feletti ár ellenére is: 6506-an jelezték az igényüket a rendelési időszak végéig. Ezért előbb négy évre növelték a gyártási időszakot, ezzel 1000 példányra emelve az össz-gyártást, most pedig további 350 darab elkészítését jelentették be, ami alighanem a gyártási szerződés újabb meghosszabbítása révén válik lehetségessé.
A GT-t nem a Ford állítja elő: Kanadában, a Multimatic nevű autóipari beszállító kis sorozatú gyártásra berendezett üzemében készítik, nagyrészt kézi munkával. A kis gyártási mennyiség ellenére a Ford arra törekszik, hogy a GT-k minél gyakrabban bukkanjanak fel a forgalomban, így a megrendelők közül egy kérdőív révén azokat választották ki, akik rendszeres használatot ígértek.
A gyűjtőknek nyilván nem jön jól, hogy a GT-ből még több készül, mint azt eredetileg beharangozták, a Fordnak viszont igen: így valamivel nagyobb esély van rá, hogy élőben is láthatják az emberek, mire képes a detroiti gyártó, ha a mérnökeinek nem kell spórolnia.