A cég közlése egyelőre annyi, hogy a Goodwood Festival of Speeden, július 4-én mutatnak be valamit, ami Ford GT-nek látszik, és a Ford GT-t bérmunkában gyártó Multimatic műszaki igazgatója is ott lesz a sajtótájékoztatón, a Ford Performance igazgatója mellett.
Ettől igazából csak a fantáziánk lódulhat meg, bár vannak valószínű forgatókönyvek. Az például nem tartozik közéjük, hogy a Ford GT-ből új utcai változat készülne. A jelenlegiből sem kapott mindenki, aki szeretett volna egyet, és több sportkocsit gyártani a Fordnak még a jelenlegi, drágább GT-ből is csak több veszteséget jelentene. Le Mans-ból is épp visszavonulni készült a cég, legalábbis a jelenlegi GT-kkel, viszont azon nem csodálkoznánk, ha a jövő évben az új, utcai autó alapú Le Mans sportkocsik között a Fordok is felbukkannának.
A GT végül is épp megfelelő lenne a célra. Egyrészt van belőle szériaváltozat, másrészt eleve versenyzésre tervezték, és egy gyorsabb változatot lazább szabályzat alatt előállítani nem lehet gond. A konkurencia persze kemény lesz, már biztosan jön a Toyota a GR Super Sporttal, az Aston Martin a Valkyrie-vel, és még ki tudja, ki más – elvileg még a Mercedes is esélyes lehet a Project One-nal – de a Ford simán megcsíphet egy abszolút elsőséget is Le Mans-ban, ami a GT program abszolút megkoronázása lehetne.
Azon túl, hogy valamit terveznek a GT sportkocsival, azt is elárulták, hogy mit láthat még náluk az idei Festival of Speed közönsége. Lesz ott Focus ST és élőben is megmutatják az új Shelby GT500-ast, emellett kiviszik a 66-os rajtszámú Chip Ganassi Ford GT-t is, amely idén futott Le Mans-ban. Emellett kiállítanak több Ken Block-féle autót, egy 1980-as Zakspeed Capri túrakocsit, egy Fiesta WRC raliautót és még egy NASCAR gépet is, amelynek az orra a Fusion-ra – a Mondeo amerikai testvérére – emlékeztet.