Virágos, illatos beltérrel jön az új Maybach
Valószínűleg gondban vannak a luxusautó-gyártók, mert a ma elérhető legmodernebb technikákat már beleborították az autókba. Azt gondolhatnánk, hogy innen már nincs feljebb, pedig de. Mindig ki kell találni valamit, amit a másik még nem tud, így eshetett meg, hogy az új Mercedes GLS Maybach beltere színes, szagos lett. Vagyis lesz, 2019 végén, amikor bemutatják.

A hatalmas luxus SUV a jelenlegi Mercedes S-osztály összes tudományát megkapja. Nem csak holmi szedánokban, már hobbidömperekben is élvezhetjük a mérhetetlen luxust. Rendelkezésünkre áll egy 27 hangszórós méregdrága Burmeister rendszer, aminek az összteljesítménye közel 1600 watt. Viszont ez semmi ahhoz képest, hogy az új GLS illatos belteret kínál majd a vásárlóinak. Választhatunk virágok illatából – amik egyébként az autóban is jelen lehetnek –, ráadásul ha nagyon ínyencek vagyunk, akkor keverhetjük teafűszerek illatával. Ehhez kellemes beltéri fények és passzolóan finom kárpitozás jár, hogy az autó a lehető legmagasabb fokú kényelmet nyújtsa.
A cél valószínűleg a Bentayga és Cullinan vásárlók fejének elcsavarása, és amíg az a két behemót ezt nem tudja, versenyhátrányban lesz. Már ha találnak olyan vevőt, akinek az illatos beltér az álma. A Maybach már egyébként is a földbe állt egyszer a Bentley-vel és a Rolls-szal szemben, de a Mercedes csak nem engedi el a kezét. Már nem önálló márka, viszont a nagyon drága luxus Mercedesek megkapják a Maybach nevet, ezzel is kiemelik őket a modellpalettából.
Luxus, ami ingyen sem kéne
Hatszáz lóerő, négy másodperc százig, a világ legotrombább luxusautójában. A Bentayga élőben is szörnyű.
Az autót idén novemberben tervezik majd bemutatni, viszont a külsőjén kívül már szinte minden kiderült róla. Hogy labdába rúghasson a nagyokkal, kétturbós, hatliteres tizenkét hengeres motorral szerelik majd a csúcsváltozatot. Viszont a csóróbb Maybach-vásáróknak sem kell elkeseredniük, mert elérhető lesz az autó négyliteres nyolchengeres motorral is, amit szintén két turbó támogat. Valószínűleg erre inkább a kínai piac miatt van szükség.
A Mercedesnél bíznak a nagy Maybach sikerében. Azt mondták, hogy minden hetedik eladott S-osztály Maybach, így a célpiac adott a SUV változatnak. Nagyjából 150 ezer font lesz az indulóár, ami átszámolva kicsivel több, mint 56 millió forint.

Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Képes visszahozni az Opelbe vetett hitemTeszt: Opel Grandland Electric GS
Egy jókora Opel franciás stílussal és ötletekkel, az, hogy elektromos, meg már szinte természetes.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
