Két luxusterepjáró, az RX és az NX mellett az IS és a CT volt igazán népszerű az elmúlt három évtizedben.
Nem tudni, hogy mennyire éri meg a Lexusnak az európai jelenlét, mindenesetre 1990 óta kitart a Toyota luxusmárkája. És bár az eladásaik nem mérhetők a német prémium-trióéhoz, amely Európában egyértelműen domináns szerepet játszik, a növekedés folyamatos. Míg a legelső évben egyetlen típusa volt a márkának, az LS 400, amelyből 1158 példányt tudtak eladni, tavaly átlpéte a márka az ötvenezres lélektani határt, illetve az egyharmad százalékos piaci részesedést.
Az utóbbi évek növekedése egyébként egyértelműen a VW dízelbotránya nyomán egyre népszerűbbé váló, a dízeleket lassan kiszorító hibrid hajtásnak köszönhető: a legtöbb autójából kínál ilyet a Lexus. A folyamatot jól jellemzi, hogy bár az összes Európában forgalomba helyezett Lexusnak közel 45%-a volt hibrid harminc év átlagában, az arány mostanra 96%-ra nőtt.
A Lexus egyébként nem Európában lett igazán sikeres, hanem az Egyesült Államokban, ahol az éves eladások 2000-ben átlépték a 200 ezret, és azóta nem is nagyon csökkentek ez alá, sőt, több alkalommal bőven meghaladták a 300 ezret.