Az utóbbi évek hűtőrács-növesztési divatjához most a Ssangyong is csatlakozik: a három év után frissülő Rexton már nagy, nyolcszögletes, vastag szélű, telibe krómozott hűtőráccsal érkezik.
Az összképnek ettől van egy kis Audi-hangulata, különösen az új, szögletesebb LED-fényszórókkal együtt, legalábbis szemből, bár a Rexton eddig sem volt elég karakteres ahhoz, hogy úgy tűnjön, az átszabással elrontották volna. Ahogy ilyenkor szokás, az első lökhárítók formáján is igazítottak mind elöl, mind hátul, és egyszerűsítettek a hátsó lámpák formáján is. Az új külső jegyekkel, ha lehetséges, a Rexton még jobban belesimul a jelenlegi terepjáró-divatba.
A motorválaszték továbbra is egyetlen dízelmotorból áll majd, viszont ez erősebb lesz: a 2,2 literes négyhengeres a korábbi 181 helyett 202 lóerős lesz, emellett a váltót is egy új, nyolcfokozatú, elektronikus választókarral vezérelhető automatára cserélik. Érdekes, hogy a látszatra javuló paraméterek ellenére az új változat vontatási képessége romlik: a korábbi 3,5 helyett már csak 3 tonnát lehet vele vontatni.
Az új változat bevezetését nem kezdik meg azonnal: a frissített modell jövő márciusban jelenik meg először a Ssangyong európai kereskedéseiben.