A legtöbb villanyautóhoz hasonlóan a Taycan is a legdrágább változatokkal lépett piacra, és lassan bővül a kínálat lefelé. A hátsókerék-hajtású kivitelt csak most mutatják be, méghozzá rögtön kétféle teljesítménnyel és hatótávval.
A két változat között alapvetően az akkumulátor jelent eltérést: a legolcsóbb kivitelbe 79,2 kWh-s akkucsomag kerül, ezzel a hét hátsó kereket hajtó motor 326 lóerő állandó, és 408 lóerő csúcsteljesítmény leadására képes. A Performance Battery Plus opcióval az akkumulátor kapacitása 93,4 kWh-ra, a motor állandó teljesítménye 380 lóerőre, a rövid ideig használható csúcsteljesítmény pedig 476 lóerőre nő.
A Porsche gyorsulási időnek 5,4 másodpercet ad meg – ez az adat érdekes módon mindkét változatra érvényes, akár a 230 km/h-s végsebesség. A kisebb akkumulátorral a WLTP ciklusban mért hatótáv 431, a nagyobb akkus kivitel esetében pedig 484 km. Ha ezek nem is kivételes adatok, töltési sebességben a Taycannak ezek a változatai sem gyengék, az alapkivitel 225, a nagy akkus pedig 270 kW-tal hagyja magát tölteni – persze ha megfelelő gyorstöltő is akad.
A legegyszerűbb Taycan ára Németországban 83 520 euró – átszámítva közel 30 millió forint – lesz, és ennél olcsóbb változat nem is nagyon várható.