Miközben Volvo és Mercedes részvényesként a nemzetközi autóiparban is fontos szereplővé nőtt a Geely, Kínában szép csendesen építik a saját márkájukat is, persze a Volvónál kifejlesztett korszerű műszaki megoldásokra alapozva.
Ennek újabb kiváló példája a KX11 jelzésű szabadidőautó-féleség. Ez egy szép nagy autó, 4,77 méter hosszú, 1,9 méter széles, 1,69 méter magas és 2,85 méter tengelytávú. Az alapját a Volvo mérnökei által, de már a Geely neve alatt kifejlesztett CMA platform adja, és a formatervben is van valami Volvo jelleg. Kicsit olyan, mint a kínai piacra gyártott mobil eszközök: európai ízlésnek mintha egy egész kicsit sok lenne a csillogó krómfelület, picit az arányok is szokatlanok, de a formaterven már nemzetközi szinten sincs mit szégyellni.
A motorválaszték szintén a Volvókból lehet ismerős: 1,5 literes háromhengeres és 2 literes négyhengeres benzines turbómotorokkal gyártják majd a típust: lesz egy tisztán benzines változat 218 lóerővel és egy konnektoros hibrid 238 lóerővel.
Egyelőre sok még az ismeretlen részlet: valószínű, hogy a típus végleges neve sem KX11 lesz, és még azt sem tudni, hogy milyen áron tervezik forgalomba hozni a típust. Ezekre valószínűleg később derül fény.