A Cupra első tisztán elektromos modellje Zwickauban készül majd, és messziről úgy is néz ki, mint egy VW ID.3, legalábbis a jelenlegi álcafóliás prototípusok mindenképp. Talán ezért próbálják már a premier előtt megalapozni az eltérő, sportosabb arculatot, némi kilinccsel előre csúszkálással.
A Born elvileg persze pontosan ugyanannyira alkalmas erre, mint az ID.3, hiszen mind a két autó hátsókerék-hajtású, és több mint valószínű, hogy a hajtásrendszerben sem lesz észrevehető eltérés. Ugyanakkor ahogy a felvételen is látszik, a Cuprában lesz olyan üzemmódválasztó gomb – állítólag nem kevesebb, mint öt üzemmóddal – amivel valószínűleg egyszerűsíthető lesz a sportos kunsztok előadása.
A hírek szerint a Born az ID.3-ból ismert hajtásváltozatok közül a 77 kWh-s akkumulátort és a 204 lóerős villanymotort kapja először, bár valószínű, hogy később a spanyol márkánál is felbukkannak még erősebb változatok, összkerék-hajtással és 300 lóerő feletti csúcsteljesítménnyel.
A Cupra Born bemutatója május közepére várható, de nem lenne meglepő, ha addig még kiszivárogtatnának néhány információt az érkező típusról.