Bár a LEVC típusfejlesztésének kiindulópontja a londoni taxisok számára tervezett TX5, a gyártó újabb és újabb piaci szegmensekben próbálkozik, hogy valamiképp lekössék a felállított gyártókapacitást.
Az első ilyen próbálkozás a VN5 nevű áruszállító volt, amely műszakilag azonos a taxival, ugyanazt a hibrid hajtásrendszert tartalmazza, viszont egyszerűbb felépítménnyel készül. Ebből dolgozták ki most az e-Camper nevű kivitelt, amely viszont lakóautó-berendezést, és a felemelhető tetőpanel alatt kialakított tetősátrat tartalmaz.
Az autó konnektoros hibrid hajtáslánca az ígéretek szerint durván száz kilométer tisztán elektromos hatótávot biztosít, míg a benzines hatótávnövelő benzinmotor révén akár további 490 km is megtehető vele a benzinkút meglátogatása nélkül.
Az ötlet akár jó is lehetne, de egy ilyen jármű kifejezetten drága lesz: a LEVC 62 250 angol fontot, illetve 73 ezer eurót kér majd egy-egy példányért. Ez annak fényében tűnik problémásnak, hogy jóval tágasabb, furgon-alapú lakóautók közül 50 ezer euró körül már nagyon komoly választási lehetőséget kínál a piac.