Elkészült a Bálna-Merci páncélozott változata
A félmillió eurós S 680 Guard a legtöbb katonai kézifegyvertől is védelmet nyújt.
Megesik az olyasmi, hogy egy termék raktáron ragad, mert valahogy elkerülik a vásárlók és kis idő múlva kevésbé szem előtt lévő helyre kerül, ahol aztán tényleg esélytelen lesz megtalálni. Iszonyatosan drága és ritka luxuslimuzinokkal ez ritkán fordul elő, de a Bentley most éppen ilyen készleten ragadt Mulsanne Grand Limousine-okat húzott elő.

2015-ben öt darab ilyen hosszított limuzint szállított le a Bentley az Arab Emírségekbe, amiket eredetileg kizárólag egyedi rendelésre készített a Mulliner. Az angolok viszont jó ötletnek tartották, hogy üzleti szempontok miatt további öt autó épüljön, hátha rákapnak majd az olajsejkek, amint meglátják a vonat hosszúságú Mulsanne-t. Ez nem jött be, így ezeket az autókat sosem helyezték forgalomba és most egy kicsit jobban hangsúlyozzák, hogy bárkinek szívesen leszállítják az autókat. Mármint bárkinek, aki kifizeti.
Fenséges rémálom
A Bentley legdrágább modelljét teszteltük. Tömeges érdeklődésre nálunk sem tarthat számot, de néha azért érdemes megnézni, mit tud a luxusautó-ipar százmillió forintért.
6,75 literes, biturbó V8-asa több mint 510 lóerős és 1020 Nm nyomatéka van, ami bőven elég, hogy méltósággal mozgassa a 3,2 tonnás autót. 1000 mm-rel nyújtották meg a karosszériát (4,3 méteres tengelytáv és 6,6 méteres hossz) és 79 mm-rel lett nagyobb a hátsó fejtér a Mulliner által épített Mulsanne Grand Limousine-ban. Amennyiben ez fontos, ezek az autók nem páncélozottak, így akinek félnivalója van, menjen rá inkább az új Mercedes S-osztály trezor változatára.
Elsötétíthető üveg osztja ketté az utasteret és belső telefon is van, ha Jean-t arra szeretnénk utasítani, hogy a Chanel bolt előtt még álljon meg. A sofőrtől elszeparálható hátsó részben mind a négy üléshez külön klímavezérlés jár és elmaradhatatlan a pezsgőhűtő meg a kis monitorok is. Utóbbiakon viszont biztosan látszódni fog majd az autó kora, hiszen pár év alatt méretben és képminőségben is rengeteget fejlődtek ezek az autóba építhető kijelzők.
Akinek viszont a pixeleknél fontosabbak a csillogó kristálypoharak és a tökéletes minőségű fából készült, kihajtható asztalka az ülések előtt, az valószínűleg megbarátkozik az Apple CarPlay helyett iPod csatlakoztatást kínáló Mulsanne Grand Limousine kényelmével.

Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Tesztek
Képes visszahozni az Opelbe vetett hitemTeszt: Opel Grandland Electric GS
Egy jókora Opel franciás stílussal és ötletekkel, az, hogy elektromos, meg már szinte természetes.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
