A Toyota stand főszereplője a Tokyo Auto Salonon az idén egyértelműen a GR GT3, de kiállítanak egy új Yaris változatot is.
A GRMN ránézésre olyan apróságokban tér el a nagy sorozatú sportmodelltől, a GR-től, mint a fekete motorháztető, vagy a nagyobb hátsó szárny. Emellett van néhány kevésbé látványos, ám menet közben érezhető eltérés: a GRMN-t például 565-tel több ponthegesztéssel építik, ami úgy javít a karosszéria merevségén, hogy a tömeget nem növeli. Ezen felül kapott egy rövidebb áttételezésű váltót, önzáró differenciálművet, és kihagynak belőle néhány felesleges elemet, amilyenek a hátsó ülések.
Ezzel, illetve néhány karbonszál-kompozit karosszériaelemmel mintegy 20 kg-ot tudtak faragni az autó tömegéből, de ez az egyetlen számszerűsíthető dinamikanövelő tényező. Az 1,6 literes, 272 lóerős háromhengeres turbómotorhoz viszont egyáltalán nem nyúltak, így aztán nem is várható, hogy a GRMN változat a GR-nél sokkal harapósabb lesz.
Sokkal inkább úgy néz ki, hogy egyszerűen csak jobb versenyautó-alapot építettek – ennek megfelelően lesz is ehhez a változathoz pályacsomag, Bilstein gátlós versenyfutóművel, nagyobb fékekkel és agresszívabb spoilerezéssel. Ilyen csomagból azonban csak 50 készül.
Az új Yaris GRMN egyébként már az ára miatt is kevesek kiváltsága lenne, hiszen mindenféle csomag nélkül is 7,317 millió jent, átszámítva majdnem 20 millió forintot kérnek érte, ami még a hot-hatch műfajban is elég drágának számít.