Bár a Mazda irányából is rendszeresen hallani a Wankel-motor feltámasztásának ötletéről, úgy néz ki, a következő hátsókerék-hajtású Wankel-Mazda egy Mad Mike becenevű drift-versenyző műhelyében készülhet el.
Egyelőre egy látványtervet mutatott, amin egy látványos színtervű Mazda 3-as látható, porig ültetve, hatalmas első splitterrel és hátsó szárnnyal. Az igazi érdekesség azonban nem ez lenne, hanem a motorház tartalma: négytárcsás Wankel-motort terveznek beépíteni, ami 1200 lóerőt adna le, méghozzá a hátsó kerekekre. Ez alapján elég valószínű, hogy az autónak műszakilag kevés köze lesz az utcai 3-ashoz,
Négytárcsás motort egyébként a Mazda maga is csak versenycélra épített – ilyen volt például az 1991-es Le Mans győztes 787B-ben – de mivel a legtöbb Wankel-Mazdában kéttárcsás motor van, két ilyen összeházasításával viszonylag egyszerű ilyet építeni (mármint a dugattyús motor hengerszaporításával járó nyűgökhöz képest egyszerű, otthon senki ne álljon neki, ha nincs egy versenyautó-építő műhelye a garázsban...).
Michael Widett – ez az építő polgári neve – arra egyelőre nem tért ki, hogy turbóval, vagy a szívó Mazda motor egekbe forgatásával hoz-e ki ilyen hatalmas teljesítményt a Wankelből, ugyanakkor elég valószínű, hogy egy ilyen durva géppel az abszolút elsőségre is esélyes lesz az autóval megcélzott 2023-as Pikes Peak hegyi felfutón. Kíváncsian várjuk, hogy a nagy tervekből végül mi lesz.