Nem a Qashqai-ból ismert soros hibrid rendszert kapja meg a Juke, hanem egy másik típust, ami kísértetiesen hasonlít a Renault E-tech hajtására.
A különbség a Clio E-tech hajtásához képest csupán az erősebb benzinmotor: ez a Nissan változatban 90 helyett 94 lóerős. Egyébként ugyanúgy egy 49 és egy 20 lóerős villanymotor egészíti ki a benzinmotort, az elektromos energiát pedig egy 1,2 kWh-s akkucsomag biztosítja. Az azonos számok persze lehetnének véletlen egybeesés eredményei, mivel a Nissan nem említi az esetleges Renault rokonságot, bár nyilván minimális a valószínűsége, hogy a Juke-hoz teljesen új hibrid megoldást fejlesztettek volna.
A Nissan szerint a rendszer képes városi üzemben akár 80%-ban elektromos hajtással vinni az autót, és 55 km/h-s sebességig tisztán elektromos járműként üzemelni, bár a nyers adatok arra utalnak, hogy ezek legfeljebb extrém szélső értékek lehetnek. Kívülről tölthető akkumulátor híján a hajtásra fordított energiát végső soron száz százalékban a benzinmotor fedezi, a többi sallang legfeljebb a hatékonyságot javíthatja valamelyest.
Az 5,2 literes átlagfogyasztási adat és a 118 g/km-es szén-dioxid-kibocsátás így sem rossz érték, így a hibrid már majdnem eléri egy dízelmotor fogyasztását, de cserébe kisebb lett a csomagtartó az akkumulátor helyigénye miatt, nem is kevéssel. A benzines változathoz képest 68 literrel: a hibrid Juke hátuljába alaphelyzetben 354 liternyi cucc fér.
A hibrid Juke várhatóan a nyár folyamán érkezik a kereskedésekbe – alighanem a végleges árát is akkortájt közlik majd.