Először hétfőn beszélt a jövő villanymotoros sportkocsi-terveiről Mark Reuss, a General Motors elnöke egy interjú során, de később egy előzetes videót is mutattak a 2023-ra ígért hibrid változatról.
A videón annyi látszik, hogy a középmotoros Corvette első kerekei kaparnak el havon, ami arra utal, hogy a GM mérnökei kiegészítő elektromos hajtást építenek a sportkocsi elejébe, amelyet csak elektronikusan hangolnak majd össze a hátsó kerekeket hajtó benzines V8-assal. A megoldás előnye, hogy egyszerűbb kivitelezni, mint egy mechanikusan is összefüggő hibrid hajtásláncot, és az első kerekekkel összekötött villanymotor energia-visszanyerésre is alkalmasabb.
A hibrid Corvette bemutatóját 2023-ra ígérik, az igazán nagy dobásnak viszont, amiről Reuss szintén említést tett, a tisztán elektromos Corvette ígérkezik. Erre ugyan nem mondtak határidőt, de egy ideje ezen is dolgozhatnak már, legalábbis erre utal, hogy Biden elnök 2020-as választási kampányában már szóba került.
A villanyos Corvette attól hangzik igazán izgalmasan, hogy bár nagyon sok elektromos sportkocsival lehet találkozni a hírekben, ezek nagyrészt megfizethetetlenül drága, millió dolláros árú, évente legfeljebb néhány tucat példányban gyártható autók. A Corvette viszont lehozhatja a villany-sportkocsik árszintjét a 100 ezer dolláros lélektani határ környékére, vagy akár az alá is, és arra is esélyt ad, hogy évi több ezer példányban készüljön ilyen jellegű autó.