Az idei modellfrissítéssel a Hyundai villanyautója is megkapja a Kia EV6-ból már ismert 77,4 kWh-s nagyobb akkumulátorcsomagot. Ez a korábbi 72,6 kWh-sat váltja fel, és némi hatótáv- illetve teljesítmény-növekedést hoz az Ioniq 5 drágább változatai számára.
Az új akkumulátorral a hátsókerék-hajtású változat teljesítménye 217-ról 228 lóerőre emelkedik, az összkerékhajtású kivitelé pedig 306-ról 325 lóerőre. Ez egy tized csökkenést hoz a gyorsulási időkben 100 km/h-ig: az új értékek 7,3, illetve 5,1 másodperc. Természetesen a hatótáv is nő valamelyest: az új akkuval, hátsókerék-hajtással 507 km-t ad meg a gyártó a WLTP ciklus szerint, ami érezhető javulás a korábbi 481 km-es értékhez képest.
A nagyobb akku leváltása nem az egyetlen változtatás, amely az Ioniq 5-öt vonzóbbá teheti. Az új változathoz elérhető lesz egy akkumulátor-kondicionáló funkció, amely gyorstöltés előtt igyekszik az elméletileg ideális hőmérsékletre hozni az akkucsomagot. Ez akkor kapcsol be, ha a navigációs rendszerben kiválasztanak egy gyorstöltőt, és az oda vezető úton indítja el az akkumulátor hűtését vagy fűtését, hogy ezzel is javítsa az elérhető töltési sebességet.
Szintén újdonság, hogy a típus a Hyundainál először lesz elérhető kamerás tükörhelyettesítéssel: mind a középső, mind a két oldalsó tükör kiváltható lesz.