650 lóerős és 2,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre a Porsche 911 Turbo S Cabrio, amivel akár 330-cal is lehet fedetlenül suhanni. Ezek csak a gyári adatok, de nem nehéz olyan méréseket találni, ahol sokkal közelebb van a 2 másodperces gyorsuláshoz, mint a 3-hoz. Szóval a 911 csúcsváltozata tényleg pokoli módon megy, de a Brabusnak ez még nem volt elég.
Biztosan van az a réteg, aki szédülni kezdenek, ha kiderül, hogy a szomszéd Turbo S-sze is pontosan olyan erős és gyors, mint az övék. A Brabus nekik igyekszik megoldást találni az égető problémára a legújabb tuningcsomaggal, amihez csak remélni tudom, hogy az ízléstelen toldatokat nem kötelező megvenni.
Brabus 820-nak hívják, amiből rögtön kitalálható, hogy a 3745 köbcentis, hathengeres, biturbó bokszermotort új feltöltőkkel és vezérlőkkel 820 lóerős teljesítményére lövik be, mellé pedig 950 Nm nyomatékot masszíroznak ki belőle. Ezzel 2,5 másodpercre csökken a gyorsulási idő és 340 km/órára nő a végsebesség. Akinek ez már túl durva, az választhatja a 720 lóerős csomagot, amivel 2,6 másodperc alatt van meg a 100 és 335 km/óra a 911 Turbo S végsebessége.
Visszafogott és ízléses belterét sem hagyták érintetlenül, ahol csak lehetett, ott előkerült a piros és a rombusz mintázatú varrás. Még a Porsche logókat is eltüntették mindenhonnan, pedig a Brabus feliratnál jóval büszkébben mutat az arany pajzs.