A Brabusnak már a 911 Turbo sem szent

2022.05.21. 16:18

650 lóerős és 2,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre a Porsche 911 Turbo S Cabrio, amivel akár 330-cal is lehet fedetlenül suhanni. Ezek csak a gyári adatok, de nem nehéz olyan méréseket találni, ahol sokkal közelebb van a 2 másodperces gyorsuláshoz, mint a 3-hoz. Szóval a 911 csúcsváltozata tényleg pokoli módon megy, de a Brabusnak ez még nem volt elég.

Biztosan van az a réteg, aki szédülni kezdenek, ha kiderül, hogy a szomszéd Turbo S-sze is pontosan olyan erős és gyors, mint az övék. A Brabus nekik igyekszik megoldást találni az égető problémára a legújabb tuningcsomaggal, amihez csak remélni tudom, hogy az ízléstelen toldatokat nem kötelező megvenni.

Brabus 820-nak hívják, amiből rögtön kitalálható, hogy a 3745 köbcentis, hathengeres, biturbó bokszermotort új feltöltőkkel és vezérlőkkel 820 lóerős teljesítményére lövik be, mellé pedig 950 Nm nyomatékot masszíroznak ki belőle. Ezzel 2,5 másodpercre csökken a gyorsulási idő és 340 km/órára nő a végsebesség. Akinek ez már túl durva, az választhatja a 720 lóerős csomagot, amivel 2,6 másodperc alatt van meg a 100 és 335 km/óra a 911 Turbo S végsebessége.

Visszafogott és ízléses belterét sem hagyták érintetlenül, ahol csak lehetett, ott előkerült a piros és a rombusz mintázatú varrás. Még a Porsche logókat is eltüntették mindenhonnan, pedig a Brabus feliratnál jóval büszkébben mutat az arany pajzs.

Visszapillantó

A Totalcar heti összefoglaló hírlevele

Keddenként kedveskedünk neked egy olyan cikkválogatással, amiket szerintünk mindenképp érdemes elolvasnod az előző heti term(el)ésünkből. Ráadásul szívhez szóló előszót is írunk hozzá! Iratkozz fel, hogy legyen miért várni a keddet!