Ez már több mint egy jellegtelen fehér Mustang
1993 novemberében jelent meg a Ford Mustang negyedik generációja, mely a Fox body után Patrick Schiavone végképp szakított a hagyományos formatervi elemekkel és tagadhatatlanul a korszakra jellemző külsőt adott a márka egyik legnépszerűbb modelljének. A Mustang remek alaptulajdonsága azonban nem változott, tehát megfizethető áron kínált egy menő kupét, amiből a V6-os alapmodelltől egészen a V8-as SVT Cobra R-ig terjedt a skála.
Fehér színével és bézs belterével nem tűnik kifejezetten izomautónak ez az 1995-ös Mustang, pedig ennél durvább már nem is lehetne. Elég csak jobban megnézni és rögtön előbújnak rajta a baljós jelek, mint az üvegszálból készült, a többinél jóval nagyobb púppal rendelkező gépháztető vagy az alulra kilógó üzemanyagtartály a hátsó lökhárító alatt.
Belterében a szokványos szimmetrikus műszerfal található, de 160 mérföld/órás sebességig skálázott, fehér számlapos órákkal. Az első ülések tűnnek sem különösebben sportosnak, de valószínűleg arra szánták őket, hogy a vásárlás után kidobják és kagylóüléseket pakoljanak a helyére, ahogyan azt a mögötte elhelyezett bukócső is üzeni.
Motorházteteje nem véletlenül magasodik a szélvédő elé, alá kellett férnie az 5,8 literes, V8-as blokknak, mely 300 lóerős és 495 Nm nyomatéka van. Hozzá Tremec 3550 5 sebességes kézi váltó csatlakozik és nem maradt el a versenypályára hangolt futómű sem. A súlycsökkentést olyan komolyan vették, hogy a hátsó padon túl a ködlámpákat, a rádiót és a klímát, valamint az elektromos ablakokat is kihajították belőle.
1995-ben mindössze 250 darab ilyen készült, ez közülük a 237-es sorszámú és mostanra is csak 6759 km van benne. Újonnan 52 599 dollárt fizettek érte, mára egész biztosan jóval többet fognak érte kicsengetni.