Az új 3-as az első határozott lépés a Polestar számára egy komolyabb kínálat kialakítása felé. Ugyan lényegében egyszerre fejlesztenek több típust, de ezek közül először a 3-as sorszámút tervezik bemutatni, amely egy nagy elektromos SUV lesz, természetesen tisztán elektromos hajtással.

Erről mutattak most egy oldalnézeti fotót, amelyen jól látszanak a formaterv jellegzetességei. Az autó teteje érdekes átmenet a hagyományos ötajtós, és a kupéforma között: a hátsó ajtók végéig szinte vízszintes a tető, és hátrébb is csak minimálisan ereszkedik, így várhatóan nem lesznek problémák a fejtérrel hátul sem, viszont a kupé-jelleget erősíti, hogy hátul felfelé húzták az oldalablaksor alsó peremét.
A formaterven a 2-es egyértelmű volvós jellegének már nyoma sincs: időközben a Polestar is kialakította saját formatervezési sablonját, amellyel szériagyártású modellen itt találkozhatunk elsőként. A Precept tanulmányéhoz hasonlóan itt is az orr-rész peremére kerültek a fényszórók, viszont a formaterv alapvető, skandinávos egyszerűsége megmaradt a nagy, egységes felületek és egyszerű kontúrok révén.
A hajtásról egyelőre csak annyit tudunk, hogy tisztán elektromos lesz, és az autóba épített akkumulátor mérete 600 km körüli hatótáv elérését teszi lehetővé WLTP ciklus szerint. Emellett várhatóan a LIDAR szenzor is az alapfelszerelés része lesz, ezzel valósítják majd meg az autópályán használható önvezető funkciót.
A Polestar még legalább két új típus bemutatását tervezi: a 4-es egy kisebb, kupétetős modell lesz, míg az 5-ös egy ötajtós, Tesla Model S jellegű és méretű autó – ezeket a tervek szerint a következő két év során mutatnák be. Ezek révén szeretnék megtízszerezni a márka eladásait: a 2021-ben eladott 29 ezer Polestar 2-es helyett 2025-ben 290 ezer autó eladását tervezik.
Kiszivárgott képeken a Polestar 5
Persze ezek még nem valódi fotók egy valódi autóról, de a lényeg jól látható.

Az oldalról ajánljuk
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Hírek
Márkakereskedésekből lopott, végül saját magát buktatta le a kerekek réme
A 22 éves elkövetőt egyszer már majdnem elkapták a rendőrök, de ekkor még nem tudták azonosítani.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!

