A General Motors a Cadillac márkanévvel indul a jövő hosszú távú versenysorozataiban. Sok más gyártóhoz hasonlóan az LMDh kategóriában indulnak, amelyhez a négy szabvány karosszéria közül a Dallaráét szabták a saját igényeikhez.
Bár a BMW LMDh autója szintén Dallara alapú, a két gép nem nagyon emlékeztet egymásra: a Cadillac verzió ugyanis saját burkolatot kapott, az orrán a GM luxusmárkához társítható stíluselemekkel, és a motor is eléggé eltérő. Míg a BMW turbós V8-ast használ, a Cadillac Project GTP Hypercar a Corvette C8.R versenyautóból is ismert 5,5 literes V8-as szívómotort kapja, a kategóriában szabványos hibrid hajtásrésszel kombinálva.
Ez a motor egyébként a csomag legmegbízhatóbb része lehet, hiszen 2010 óta építenek hasonlókat a Corvette és Cadillac versenyautóiba. A Cadillac korábbi, DPi-V.R jelzésű versenyautójában 600 lóerőt adott le megbízhatóan, és 2017 óta két bajnoki címet és három második helyet hoztak össze vele az IMSA sorozatban.
Természetesen a Cadillac továbbra is az amerikai versenyekre koncentrál, hiszen a márka számára azok hozhatnak közvetlen hasznot, de kihasználják, hogy az LMDh kategória több versenysorozat szabványa lesz, így a gyári autóik Le Mans-ban, és a WEC sorozat többi versenyén is elindulnak a következő szezontól.
Az új versenygépet az idén még csak intenzív tesztelésnek vetik alá, az első éles bevetése jövő januárban, a Rolex Daytona 24 órás versenyen lesz.