Az 1997-es rali-világbajnokság, az akkor friss WRC kategória számára tervezték a kétajtós Subaru Impreza 22B-t, amelyből most egy modernizált változatot mutatott be a Subaru egykori versenyautó-építő partnere, a Prodrive.
A tervek szerint a P25-ösből összesen 25 példány készül – innen a név is – de ez nem sima utánnyomás, hanem egy alaposan korszerűsített autó. A 2,2 literes, 280 lóerős motort például egy 2,5 literes, nagyjából 400 lovasra cserélték. A blokk azonos azzal, amit a Subaru BRZ-ben alkalmaznak, de egy nagy Garrett turbóval, és Akrapovic titán és rozsdamentes acél kipufogórendszerrel teremtették meg a teljesítménynövelés alapjait.
A váltó egy félautomata hatsebességes, amely 8 századmásodperc alatt képes kapcsolni a következő fokozatot, a karosszériaelemek egy részét pedig karbonszálasra cserélték – ezzel, és más módosításokkal sikerült 1200 kilogramm alá vinni az autó tömegét.
A P25 dinamikája is ennek megfelelően javult, 100 km/h-ra 3,5 másodperc alatt képes felgyorsulni. A megállásról elöl 380 mm-es féktárcsák és hatdugattyús féknyergek gondoskodnak, hátul pedig 350 mm-es féktárcsákat és négydugattyús nyergeket alkalmaznak – ezek miatt is indokoltak a régi Imprezán kicsit furán is festő 19 hüvelykes könnyűfém felnik, bár a mérettől eltekintve ezek is hozzák a 90-es évek hangulatát az egyszerű, radiálküllős kialakítással.
Mára maga a 22B is igazi ritkaságnak számít, hiszen annak idején csupán 424 példány készült belőle – ma már 200 ezer euró feletti összeget is érhet egy-egy darab – de a P25 ennél is jóval drágább lesz. 460 ezer angol fontot – átszámítva 534 ezer eurót, vagyis úgy 211 millió forintot – kérnek egy-egy példányért, és ez a nettó, adózás előtti ár lesz. Ezzel együtt nem igazán valószínű, hogy akár egy is a Prodrive-on maradjon belőle, hisz az ilyen élményautók ára aligha csökken már, akárhonnan is indítják.