A Nevera esetében persze fontosabb, hogy tudja-e, amit dinamikában ígér – ezen a téren nem igazán van ellenfele – de az sem feltétlenül mindegy, hogy meddig juthat vele az ember egy töltéssel. Az eddig ismert adat a WLTP hatótáv volt, ez 550 kilométer lenne egy töltéssel.
Az amerikai típusvizsgáztatás részeként azonban nyilvánosságra került az EPA becslés, ami ennél egyértelműen kevesebb: eszerint 287 mérföld, vagyis 462 kilométer tehető meg az autóval egy töltéssel. Ennél persze egész biztosan sokkal gyorsabban is elfogyasztható a hatótáv, hiszen a Nevera 1914 lóerős, és a felhasznált teljesítménnyel arányos az energiafogyasztás: ha valaki sokat próbálgatja az 1,85 másodperces gyorsulást százra, illetve a 412 km/h-s végsebességet, az könnyedén a töredékére csökkentheti az egy töltéssel megtehető távolságot.
A Nevera esetében ez persze csak néhány ember irigylésre méltó problémája lesz, hiszen a kétmillió eurós gépből 150 példányt készítenek összesen, az egész világ számára. Nekünk, többieknek olyan szempontból lehet érdekes, hogy jelzi, a villamos hajtás csúcstechnikája ilyen szempontból hol jár most. A Nevera a korlátozott hatótávot egyébként legalább részben kompenzálja a szupergyors töltés lehetőségével: elvben 500 kW-tal is tölthető a 120 kWh-s akkucsomag, azaz ha van a közelben megfelelő egyenáramú gyors töltő, akkor a hatótáv nagy része húsz percen belül visszanyerhető.