Persze, hogy 9 hónap, naná, hogy 600 millió
Van, aki az eredeti Ferrari 550 Maranello szerelmese, hiszen az egy kívánatos modern GT a Pininfarina karosszáriájával és egy V12-es motorral. Az 1959-es évad előtt szintén a Pininfarinánál rajzolták a 250 GT Berlinetta SWB formatervét is, ám az mostanra a világ összes pénzébe kerül, hiszen V12-es versenyautónak készült, kis darabszámban 64 évvel ezelőtt. Az új RML SWB még ritkább lesz, árban viszont a két Ferrari közé esik.

A kék autó a brit RML prototípusa. Orrában a 479 lóerős Ferrari V12, mögötte az ikonikus hatsebességes nyitott kulisszás manuális váltó a sperrdifivel párosítva. Car Zero mellett az első három már eladott RML SWB, praktikusan az építési folyamat különböző fázisaiban. Az első természetesen a csupasz karbon az acél csővázon.
A két darabból összeragasztott szénszálas karosszéria mindössze 42,5 kilót nyom, az RML szerint pedig olyan pontos egyenesen a kemencéből, hogy már a finomhangolások előtt is maximum 2.5, de számos mérési ponton akár 1mm alatti toleranciákkal dolgozhatnak.
Úton az angolok 600 milliós retró Ferrarija
Ferrari 550 Maranello alapokra készítette el a ‘60-as évek legszebb gran turismo-jának modern változatát az RML, most kezdték közúton tesztelni.
Az első elem csupán az orr, míg a második minden az A-oszlopoktól hátra. Az ilyen szénszálas karosszériákat nagy kihívás fényezni is, de persze ezt is házon belül intézi a gyártó.
Szükség van a speciális többrétegű alapozásra, mely sikeresen elsimítja a nagy karbon felületek szerkezetéből adódó mélyedéseket. Az RML ezt követően ezüstszínű alapréteget visz fel, amire aztán jöhet a választott árnyalat. Az első vásárló esetében ránézésre a Blu Pozzi, de ebben nem vagyok biztos.
Ahol pedig megmutatják a szénszálas konstrukciót, átlátszó alapozót kap a karosszéria, melyet aztán visszacsiszolnak, hogy a végén füstszínű lakkozással tegyenek igazán látványossá.
Három már készül, 27 további felkészül, aztán jöhet az RLM következő vakmerő restomodja. Addig viszont minden autó legyártása 9 hónapba telik. Mint látjuk, nem is véletlenül, hiszen a mechanikai rész csak a fényezés ezután kezdődik.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Tesztek
Képes visszahozni az Opelbe vetett hitemTeszt: Opel Grandland Electric GS
Egy jókora Opel franciás stílussal és ötletekkel, az, hogy elektromos, meg már szinte természetes.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
