A Toyota a GAC közreműködésével új típuscsaládot indított útjára a kínai piacon Bözsi, akarom mondani Bozhi néven. Már a friss brand első példánya is bevetésre kész: íme, a 4X.
Nem véletlen, ha a forma ismerős: a Bozhi 4X valójában egy kissé átszabott, frissített Toyota bZ4X. Ugyanúgy 4690 milliméter hosszú és 1860 milliméter széles, és ugyanúgy az e-TNGA platformra épül, amelyben egy 66,7 kWh-s akkumulátor is helyet kaphat. Ennek hála a hatótáv 615 kilométer, legalábbis a CLTC mérései szerint.
A beltérben egy 12,3 colos infotainment képernyőt találunk, amely az Apple CarPlay mellett olyan, Európában kevésbé ismert szolgáltatásokat is támogat, mint a Baidu CarLife+, vagy a HUAWEI HiCar. Ezen kívül a műszerfalon és környékén számos fizikai gombot találunk, vezeték nélküli telefontöltés és "flexibilis tárolóhelyek" mellett.
A modell egy újdonsága a Subaru segítségével kifejlesztett X-MODE, mely rossz időben és terepen hivatott javítani a tapadást.
A Bozhi 4X igazi vonzereje azonban az ára: az alapmodellt már 8,7 millió forintnak megfelelő jüanért is haza lehet vinni. A Toyota egy ideje csak küszködik a kínai piacon, így a gyártó minden bizonnyal abban reménykedik, hogy az új brand első modellje javíthat valamennyit a gyenge eladásokon.