A Tesla nem tudta megoldani a Cybertruck problémáját, a tulaj néhány dollárért megjavította
- Bosszantó problémával szembesült egy Tesla Cybertruck tulajdonosa: elkezdett hangosan süvíteni az autója.
- A hiba egy szélvédőcsere után jelentkezett.
- A márkaszerviz nem tudta megoldani a gondot és végül elhajtották a tulajt.
- A tulajdonos végül háztáji módszerrel megoldotta a Cybertruck gondját.
Egy felettébb idegesítő problémába futott bele egy Tesla Cybertruck tulajdonosa a közelmúltban: elkezdett az autójában süvíteni a szél. Az autó a vásárláskor még hibátlan állapotú volt, a probléma egy későbbi javítás után jelentkezett először.
A megnövekedett, bosszantó szélzaj azután jelentkezett először, hogy a gyártó visszahívásban kicserélte a szélvédőt. Eddig egy teljesen normális, garanciális problémának tűnik az ügy, a tulaj, Jay Larson el is ment az arizonai Tempében lévő márkaszervizbe és jelezte hibát.
Csakhogy a szervizben nem tudták megoldani a kellemetlen hibát. Vagyis először jelezték, hogy megoldották, de Larson szerint valójában nem így történt. Ezen a ponton a szerviz az ilyenkor bevett kommunikációra váltott: a zajszint teljesen normális, minden Cybertruck ilyen.
Ezzel le is zárták az ügyet, miközben Larsont továbbra is idegesítette a süvítő hang, ami a szélvédőcsere előtt nem hallatszott. Mivel a Tesla elhajtotta, a tulaj úgy döntött, hogy jobb híján saját maga javítja meg az autóját.
Larson végül Amazonról rendelt néhány méter 9 milliméter széles, öntapadós szilikon szigetelést 13 dollárért, azaz kevesebb, mint 5 ezer forintért. Ezt betömte a szélvédő melletti résbe, ami maradéktalanul megoldotta a gondot: azt állítja, hogy a Cybertruck ismét olyan csendes, mint volt, még autópályatempónál is.
Anyone else have a high pitching wind noise in their Cybertruck?? Tesla service center in Tempe AZ said it was normal but I didn’t have the noise before they replaced my windshield so after 2 trips to the service center with no improvement I fixed it myself. @elonmusk @Tesla… pic.twitter.com/1rMnoFXRqT
— MyCybertruckLife (@jaylarsondpm) October 24, 2024
Az egyszerű javításnak érdemes örülni, hiszen így egy tényleg idegesítőnek tűnő probléma oldódott meg fillérekből. Ugyanakkor érdemes figyelembe venni, hogy egy ilyen javítás egy garanciális autónál semmiképp nem a tulaj dolga, ezt a márkaszerviznek kellett volna megoldania.
Forrás: Jay Larson