![]() |
|
![]() |
![]() |
Az autó külsőre szinte azonos az idén Genfben bemutatott Espace Concept tanulmánnyal. A Renault tervezői ügyesen ötvözték a korábbi Espace modellek formavilágát a legújabb Renault arculattal: arányai az autó már messziről felismerhetővé teszik, kétséget sem hagyva felőle, hogy ez is egy Espace. Ugyanakkor az orr-rész, az autó oldalán végighúzódó éles oldalvonal, a leghátsó oldalablak formája és még számos egyéb izgalmas részlet az Avantime és a Vel Satis megoldásait juttatja az ember eszébe. A változatlan alapforma miatt azt gondolhatnánk, hogy az új Espace műszaki szempontból keveset változott, pedig ez nem így van.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Az autót a Vel Satissal azonos műszaki alapokra helyezték, és a gyártás is átkerült a Matrától a Renault egyik üzemébe, ami az alapvetően megváltozott építésmódnak köszönhetően vált lehetségessé. A karosszéria különlegessége a hatalmas, 2,16 négyzetméteres üvegtető, amely jelenleg a legnagyobb, amelyet autóba csak szerelnek. A Renault emellett roppant büszke arra, hogy az eddigieknél is kényelmesebb és csendesebb autó emellett példamutatóan biztonságos is. Az aktív biztonsági felszerelések közt megtaláljuk a menetstabilizáló programot, a vészfék-asszisztenst, a blokkolásgátlót, míg a passzív biztonságot az utascella megfelelő kiképzése mellett nyolc légzsák, kettős övfeszítők növelik, hogy csak a fontosabbakat említsük.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A kényelmi berendezések sora is meglehetősen
hosszú: az autóban van többek közt ülésenként szabályozható
klímaberendezés, automata kézifék, esőérzékelős ablaktörlő,
sötétedéskor automatikusan bekapcsoló lámpák, műholdas navigációs
rendszer, sőt, beépített mobiltelefon is rendelhető hozzá
drótnélküli Bluetooth fülhallgatókkal.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A motorválaszték is megújult. A csúcsmodell a VelSatisban is használt 3,5 literes 245 lóerős Nissan V6-ost kapta meg, míg a nagyobbik dízelváltozatba az Isuzu-féle 3 literes 180 lovas hathengeres turbódízel kerül. Emellett két erőteljes négyhengerest is kínálnak a nagytestű buszlimuzinhoz: egy 165 lóerős kétliteres soft-turbót és egy 2,2 literes 150 lovas dCi dízelt. Az autó forgalmazását előreláthatólag még az idén késő ősszel megkezdik.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Most már tényleg nagyon mindjárt visszatérnek a fizikai gombok a Volkswagenekbe
Ezt Andreas Mindt, a márka dizájnfőnöke erősítette meg, aki szerint a régi-új korszak a ID.2all érkezésével kezdődik.
- Belsőség
Gyári hibás alkatrész ellen nem véd semmiA tapasztalat az a tudás, amire öt perccel korábban lett volna szükségünk
Mi alapján válassza ki az egyszeri autós a jó minőségű utángyártott alkatrészeket? Igazából mindegy, a szerencsén múlik az egész.
- Hírek
Jövőre érkezik a Skoda hétszemélyes villanyautója
Már pár apró részletet láthatunk a külsejéről.
- Közélet
A kötelező biztosítás mélyvize: Személyi sérüléses balesetek
Az sem jó, ha a lemezek hajlanak egy közúti balesetben. Az viszont kifejezetten komplikált tud lenni, amikor csontok is törnek az esemény során.
- Hírek
Megvan az első, Magyarországon is engedélyezett LED csereizzó
Az OSRAM volt az első.
- Hírek
Beüt a barna kód, ha melletted kap durrdefektet egy kamion az M3-ason
A kamion sofőrje szerencsére ura volt a helyzetnek.
- Hírek
Újra V10-es motorok az F1-ben? „Érdemes megvizsgálni a lehetőséget!”
A döntésnek sokan örülnének.
- Belsőség
Képben vagy a népszerű használtakkal? Mutasd!Kvíz: Ismerd fel Magyarország népszerű autóit! Vol.2
A feladat egyszerű: mutatunk képeket autókról, te pedig tippeld meg, hogy milyen típusokat látsz. Ennyi. Hajrá!
- Hírek
Utcára vitték a legújabb Jaguart, élőben sem tűnik valóságosnak
A Jaguar Type 00 annyira megdöbbentő kint a külvilágban, hogy elsőre úgy tűnik, mintha a mesterseges intelligencia terméke lenne.
- Hírek
Vicces matricával gúnyolódott Elon Muskon a norvég Kia, a Tesla részvényesei behisztiztek
Ügyes paródiát dobott össze a Kia, de rendesen kihúzták a gyufát a Tesla rajongóinál.
- Hírek
Jelenlegi vásárlói 85 százalékát elvesztheti a Jaguar, de ez a terv része
Rawdon Glover ügyvezető igazgató szerint csupán a vevőik 15 százaléka marad majd meg.
- Közélet
Találtunk-e bombabiztos autókat 1,5 millióért? – Murvaélet #3
Ennyi pénzért már egész potens autók is akadnak a piacon - még egy prémium is.
- Hírek
Már Musk kirúgását pedzegetik
Amióta Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója Donald Trump elnök stábjában dolgozik, folyamatosan esnek az autógyártó részvényei.
- Hírek
140 tonnás, egytengelyes, egyensúlyozó platók váltanák le a dömpereket
A bányadömperek csodálatos termékek. A lehetséges utódjaik is mókásnak tűnnek.
- Hírek
Visszatér az Audi R8, de V10 nélkül
Helyette a Temerario V8-as hajtásláncát kapja.
- Hírek
Mindenki megúszná Trump vámjait
Az Audi pórul járhat, a Volkswagen derűlátó, a BMW viszont pesszimista.
- Gumidoktor
Hóban is jó lesz a négyévszakos gumi az ezres Swiftre?
Két szett helyett egy kéne az öreg Suzukira.
- Hírek
Így vettek autót a németek: februárban elengedték a belső égést
A hibridek és az elektromosok eladást nőtt, a benzin- és dízelmotorosoknál hanyatlás látható.
- Hírek
Németországban is engedélyt kaptak a türkizkék lámpás Mercedesek
Eddig csak Nevadában és Kaliforniában találkozhattunk velük.
- Technika
Létezett egy elektromágneses futómű, amivel az autók akár ugrani is tudtak
A Bose rendszere a klasszikus rugók és olajos lengéscsillapítók helyett lineáris villanymotorokat alkalmazott.
- Hírek
Kombik nélkül is Volvo marad a Volvo?
Egy kérdés, amin lehet komolyan el kell gondolkozni.
- Hírek
Ez történik akkor, ha a nagy archoz szerény vezetési tudás párosul
A tulaj egy autós találkozóról akart stílusosan távozni, de egy domboldalon kötött ki.
- Tesztek
A felső-középosztály népautójaMenetpróba: Volkswagen Tayron - 2025.
A Tayron Európa második legnagyobb Volkswagenje. 7 személyes, jól fogyaszt, lószállítót képzelek mögé.
