Az biztos, hogy több mint egy autó. Ahhoz, hogy megértsük, összeszedtük azt az öt modellt, amelyek szerintünk a ladázás sarokpontjai.
Akkora fába vágtuk a fejszét, amekkora nincs is: jubileumi képválogatás a Lada motorsportos múltjából, kiváló archív fotókból.
A tulaj a legnagyobb gyári motorra cserélte az eredetit, bekerült a programozható gyújtás, mi pedig lemértük a végeredményt
Egy autóval sem sétagalopp, de van, hogy ötöt szedünk össze. Viszont olyan anyag keletkezett, hogy érdemes volt szívni.
Hol Afganisztán, hol a lelőtt utasszállító repülő volt az indok, szétvert Ladák és kereskedések, a benzinkúton nem kiszolgált ladások: a Lada-export legszomorúbb oldala.
A Lógarázsban négy óra alatt újjászületett Zsiguli és az elkölthetetlen százdollárosok története. Aláfestésnek a BRG Titan 164-es trillája szól. Vissza a Dögkeselyű világába.
Most érdemes megnyitni az árverés oldalát és innentől figyelni. Elindult a licitroham, kevesebb mint három óra és vége.
A tuning-Zsiguli olyan, mint a pörkölt, mindenki saját recept szerint csinálja. Megkóstoltunk párat.
Szombat este nyolckor jár le ennek az ős-ős-ős Zsigulinak az internetes árverése, s a majdani értéke tükrében egyelőre óriási fogásnak tűnik.
A legelső szériából volt, megjártuk vele Európát, de veszettül rohadt. Az egyik vizsgán öntapadó fóliával csaltuk át.
A belemezelt lukas motorblokk, a fordított fékbetét miatt belovagoló Bessenyei Ferenc, az eltűnt vezértengely-szállítmány. És egyebek.
Ilyen autó sem bukkan fel mindennap a használtautó-piacon. 1970-es gyártású Zsiga, egyike a legelsőknek.
Kevés versenyautó volt olyan meghatározó Magyarországon, mint a Lada VFTS. Most megmutatjuk, miért.
Most ötven éves a Lada, de a sztori a hatvanas évek elején indult. Hullámvasútra hívunk az első tárgyalásoktól a dicsőségen át a hanyatlásig.
Nem tudod, hogy a nagyapádnak 1200-ese, vagy 1200s-e volt-e? Láttál olyat, hogy VAZ-21051, de nem tudod, melyik típus az? Minden itt, gyönyörű fotókon.
Fél évszázados a Lada, de nem ez az oka, hogy ezt a cikket megírtam. Hanem valami nagyon személyes.
A Lada obeliszk lett a magyar autós kultúrában, igazából ez volt a mi T Fordunk. Óriási szülinapi buli veszi kezdetét a Totalcaron.