Ezzel a becsülettel gondozott és karbantartott sportlimuzinnal gondolatban visszautaztunk a gyártási évébe, és ott is ragadtunk egy kicsit.
A 700 millióstól kezdve, a világverőn át, egészen a legritkább rendszámos darabig. Szuperérdekes Skyline-ok következnek.
Az első, amerikai kontinensre szállított Volkswagen Golfokkal északról délre szelték át a kontinenst.
Vannak napok, amikor az ember igazán szerencsésnek érzi magát. Ez egy ilyen nap volt.
Több mint ötven éves, restaurált Zsiguli családi története.
Nem minden modell hagy kitörölhetetlen nyomot az autóiparban.
Hol tart a hosszú ideje megfizethetetlennek látszó típusok ára manapság?
Kivételesen nem a Mona Lisa, hanem az RM Sotheby’s árverésre bocsájtott klasszikus autói kedvéért álltunk sorba a Louvre-ban.
Jochi Kleinttel – a Volkswagen első gyári versenyzőjével – beszélgettünk, aki a kétmotoros Golfot felhajtotta (volna) a Pikes-Peak tetejére. Természetesen nemcsak erről a kocsiról s a versenyről diskuráltunk, hanem pályafutásáról és Walter Röhrrel való kapcsolatáról is.
A párizsi Rétromobile-on minden az, aminek látszik! Műkincsnek számító ritkaságok, egyedi darabok és kihaltnak hitt átlagautók egy helyen.
Különleges Opel GT-ket bemutató sorozatomban a típus körül kalandozok: most a dízelek következnek.
A Tokiói Autószalon mindig hemzseg az izgalmas, érdekes vagy akár meghökkentő járművektől
Fényezett állapotban megvásárolt, végül teljesen restaurált nagykerekű Wartburg története.
Egyre népszerűbb 25 évnél idősebb autóval elindulni a Dakar ralin. Az idei versenyzők között vannak Porschék, Audik és korábbi bajnok versenygépek is.
Egy csapat vakmerő autóbolond egész Amerikát átszelő száguldásra indul… Az ünnepek alatt érdemes újranézni az öt 1976 és 1989 között készült részt!
Az Ignis Sport igazi titkos tipp azoknak, akik megfizethető, de élvezetes autót keresnek: Bunkoczi Soma most kapott egy lendületet a jogosítványhoz!
Ha érdekel, kik tervezték meg az ikonikussá vált karosszériákat, a Wolfsburg-i Autostadt kiállítása neked való!
Jó állapotban volt, így restaurálni nem kellett, de törődést igényelt, hogy így nézzen ki ez a Corrado, mint ahogy most kelleti magát.
Hamza Péterrel beszélgettünk, aki veterán autóval indul el a 2025-ös Dakar ralin.
A világ egyik legismertebb és az egyik legszimpatikusabb formatervezőjével a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen beszélgettem.
A hatvanas évek német jólétének szimbólumává váltak a gótikus stílusú, Fecske becenévre hallgató Mercedes sorozatok. Egy kabriolet felújításának sztorija.
Vezettük azt a sportkocsit, amely Walter Treser saját alkotása, s amelyik csődbe rántotta cégét. Pár darab létezik csupán belőle.
Akit komolyan vehető szakembernek tartanak, azt előbb vagy utóbb Kína magához édesgeti. A Bugatti Veyron egykori tervezője, Jozef Kabaň is átigazolt.
A Toyota Gazoo Racing központjában láttam egy apró F1-es versenyautót, ami bár játéknak tűnik, valójában komoly feladata van.