Vezettük azt a sportkocsit, amely Walter Treser saját alkotása, s amelyik csődbe rántotta cégét. Pár darab létezik csupán belőle.
Akit komolyan vehető szakembernek tartanak, azt előbb vagy utóbb Kína magához édesgeti. A Bugatti Veyron egykori tervezője, Jozef Kabaň is átigazolt.
A Toyota Gazoo Racing központjában láttam egy apró F1-es versenyautót, ami bár játéknak tűnik, valójában komoly feladata van.
Három darab Volkswagen ős élt túl világégést, újjáépítést és évtizedeket, a többi megsemmisült. Az előszéria 6-os számújának története, amit újkorában Hitler egyik bizalmasa használt.
Nem számít, hogy régi vagy új, benzines vagy elektromos, és az sem, hogy nem tökéletes, a széles mosoly minden Miniben garantált!
Néhány centiről nézegettük a Le Mans-i prototípusokat, WRC-ket és F1-eseket a Gazoo Racing központjában.
Életemben először csapattam a Nordschleifén, de biztos, hogy nem utoljára. Élménybeszámoló.
Élete és karrierje telis-tele volt váratlan fordulatokkal, drámával és olyan motorsportos hőstettekkel, amiket a mai napig emleget a világ.
Azt hiszed, hogy Wartburg 353-ast látsz. Végül is majdnem, de ezt az eisenachi kockát valójában még 1000/353-asnak hívták. Tükörfényesre restaurálták.
Három rendkívül aranyos, magyar tervezésű Lego járművet szerkesztettem össze.
Az Isdera Autobahnkurier története után megkértem tervezőjét, hogy préselődjön be a két darab Mercedes motor hajtotta kolosszusának hátsó ülésébe.
Az autós világ hét csodájának egyikét, az Istennőt, vagyis a DS-t a Citroën alkotta meg. Ezt egy évtizede itthon restaurálták, azóta használják.
50 éves a Turbo sorozat, Románia leghíresebb hágóján próbáltuk ki a történelmi modelleket.
Veteránozni csak szívből érdemes! Annak ellenére, hogy az ára az egekben van, Rozikát nem a pénzbeli értéke miatt támasztották fel többször is.
Nagyszerű családi program a Közlekedési Múzeum időszaki kiállítása
Az elégetett benzin mennyisége egyenlő a mosolyokéval.
Az első LP400-at gyár- és családlátogatásra vitték.
Könyörög, hogy forgasd bele a tiltásba, rimánkodik, hogy told neki, mert örömet szeretne okozni, erre készült. A Kadett GSi harmincöt évesen is tudja.
Úgy szabják át a Chrysler PT Cruisert Spanyolországban, hogy rá sem ismersz.
A prototípus Routemastert 1954-ben mutatták be, 1968-ig gyártották és majdnem az összes leváltására készült típust túlélte.
Nem valami spéci Lada, se nem Polski-Fiat, hanem eredeti „torinói” ez a Fiat 125-ös.
Ha voltál a Művészetek Völgyén igen nagy eséllyel láttad. De az is lehet, hogy ültél benne.
Összehasonlítjuk hat ország hét vasúttársaságát, saját tapasztalatok alapján.
Összesen 29 darab Treser-féle nyitható keménytetős Audi quattro roadster készült. Ezt szinte a sírból hozták vissza.
Nem egyszerű ennyi pénzért izgalmas autót venni, de szerencsére nem is lehetetlen.