Különleges Opel GT-ket bemutató sorozatomban a típus körül kalandozok: most a dízelek következnek.
A Tokiói Autószalon mindig hemzseg az izgalmas, érdekes vagy akár meghökkentő járművektől
Fényezett állapotban megvásárolt, végül teljesen restaurált nagykerekű Wartburg története.
Egyre népszerűbb 25 évnél idősebb autóval elindulni a Dakar ralin. Az idei versenyzők között vannak Porschék, Audik és korábbi bajnok versenygépek is.
Egy csapat vakmerő autóbolond egész Amerikát átszelő száguldásra indul… Az ünnepek alatt érdemes újranézni az öt 1976 és 1989 között készült részt!
Az Ignis Sport igazi titkos tipp azoknak, akik megfizethető, de élvezetes autót keresnek: Bunkoczi Soma most kapott egy lendületet a jogosítványhoz!
Ha érdekel, kik tervezték meg az ikonikussá vált karosszériákat, a Wolfsburg-i Autostadt kiállítása neked való!
Jó állapotban volt, így restaurálni nem kellett, de törődést igényelt, hogy így nézzen ki ez a Corrado, mint ahogy most kelleti magát.
Hamza Péterrel beszélgettünk, aki veterán autóval indul el a 2025-ös Dakar ralin.
A világ egyik legismertebb és az egyik legszimpatikusabb formatervezőjével a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen beszélgettem.
A hatvanas évek német jólétének szimbólumává váltak a gótikus stílusú, Fecske becenévre hallgató Mercedes sorozatok. Egy kabriolet felújításának sztorija.
Vezettük azt a sportkocsit, amely Walter Treser saját alkotása, s amelyik csődbe rántotta cégét. Pár darab létezik csupán belőle.
Akit komolyan vehető szakembernek tartanak, azt előbb vagy utóbb Kína magához édesgeti. A Bugatti Veyron egykori tervezője, Jozef Kabaň is átigazolt.
A Toyota Gazoo Racing központjában láttam egy apró F1-es versenyautót, ami bár játéknak tűnik, valójában komoly feladata van.
Három darab Volkswagen ős élt túl világégést, újjáépítést és évtizedeket, a többi megsemmisült. Az előszéria 6-os számújának története, amit újkorában Hitler egyik bizalmasa használt.
Nem számít, hogy régi vagy új, benzines vagy elektromos, és az sem, hogy nem tökéletes, a széles mosoly minden Miniben garantált!
Néhány centiről nézegettük a Le Mans-i prototípusokat, WRC-ket és F1-eseket a Gazoo Racing központjában.
Életemben először csapattam a Nordschleifén, de biztos, hogy nem utoljára. Élménybeszámoló.
Élete és karrierje telis-tele volt váratlan fordulatokkal, drámával és olyan motorsportos hőstettekkel, amiket a mai napig emleget a világ.
Azt hiszed, hogy Wartburg 353-ast látsz. Végül is majdnem, de ezt az eisenachi kockát valójában még 1000/353-asnak hívták. Tükörfényesre restaurálták.
Három rendkívül aranyos, magyar tervezésű Lego járművet szerkesztettem össze.
Az Isdera Autobahnkurier története után megkértem tervezőjét, hogy préselődjön be a két darab Mercedes motor hajtotta kolosszusának hátsó ülésébe.
Az autós világ hét csodájának egyikét, az Istennőt, vagyis a DS-t a Citroën alkotta meg. Ezt egy évtizede itthon restaurálták, azóta használják.
50 éves a Turbo sorozat, Románia leghíresebb hágóján próbáltuk ki a történelmi modelleket.
Veteránozni csak szívből érdemes! Annak ellenére, hogy az ára az egekben van, Rozikát nem a pénzbeli értéke miatt támasztották fel többször is.