A 160 lóerős Lada csak a kezdet volt
Dr. Hanula Barna élete valódi kalandregény, benne a képzelet határán túlreszelt Dongó segédmotorral, 160 lóerős, égben szálló verseny-Ladákkal, megannyi trükkel, vaskos tudással és olyan könnyed humorral, amellyel fel lehetne támasztani a lelkesedést a közoktatásban. Amikor tavaly tavasszal, a Totalcar Street Legal akció részeként előadássorozatot szerveztünk a budapesti Autó, Motor, és Tuning Show-n, az első hívásomra igent mondott. Eljött, hogy élőben mesélje el, hogyan valósította meg a gyerekkori álmait, milyen út vezetett a Wartburg-motorban talált lóerőktől, az ország legerősebb Lada versenyautóin át a német motorfejlesztő központ, a Schrick élére, majd még tovább, a Bugatti Veyron tizenhat hengeres motorjának megalkotásáig. Titkok és történetek a győri egyetem Audi Hungária Járműmérnöki Karának vezetőjétől, felvételről. A közel egyórás előadás szokatlan egy újságban, de azt hiszem, több ilyet kéne csinálnunk, mert rengeteg a tudás körülöttünk és egy újság feladata elsősorban a ködoszlatás. Kísérlet indul, jó szórakozást!