2020.03.25. 16:31

Már a második generációs Audi A8-ak ára is a béka segge alatt van és a kínálat óriási. Ezt a típust hat- illetve nyolchengeres dízel- és benzinmotorokkal, sőt, tizenkét hengeres benzinessel is kínálták, ráadásul alig tíz éve ért véget a D3 széria gyártása, ennek ellenére a kínálat zöme 2-4 millió forintért elhozható. Oké, alapáron romos 3,0 TDI-ket találsz, esetleg a leggyengébb benzinest, de még a MűhelyPRN mai epizódjában szereplő 4,2 TDI sem volt drágább hárommillió forintnál. Ez a motor a korábbi 4,0 TDI javított változata, ez is nyolchengeres, de erősebb és kiforrottabb. Nagyon kíváncsiak voltunk, milyen állapotban van a V8-as turbódízel és körülötte a tizennégy éves autó, mellyel közel 400 ezer kilométert tettek meg eddig. Aki megnézi, mi mindent talált az Avalon Bosch Car Service az A8-on, megérti miért ilyen olcsók ezek az autók. Vásárlás előtt, álmodozás helyett kijózanító tartalom.

Az Audi A8 alvázszámát is beírtuk a Totálkár kártörténeti lekérdezőrendszerbe, amely az utóbbi húsz év magyarországi kárkalkulációs adataira épül. A rendszer nem talált korábbi töréskárra utaló információt, ezért használata ingyenes volt, más esetekben 3990 forintba kerül. Egy ilyen ellenőrzés csupán perceket vesz igénybe, a jelentés sokszor nem csak a kárkalkuláció időpontját és a javítás várható összegét tartalmazza, de a sérült alkatrészek felsorolását is. A lekérdezéshez erre tessék!

Korábbi epizódok:

Megvennéd ezt az olcsó Mercedest?
A MűhelyPRN következő autója elég sok árulkodó jelet hordoz, de azért itt a lehetőség, hogy leírd, mi találtál rajta.
Így lesz drága az olcsó autó
Sosem gondoltuk, hogy ennyire kell szeretni egy filléres kisautót ahhoz, hogy kedvünk legyen életben tartani.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.