2020.06.10. 06:15

Magyarországon mindenkinek a Mercedes, a BMW, esetleg az Audi ugrik be, amikor nagy, V8-as luxusautókról fantáziál. Pedig a piacon ott bujkál a Lexus első korszakának kiválósága, az LS400 limuzin is, orrában a világ talán legjobb V8-as benzinmotorjával az 1UZ-FE-vel. Mátyás és családja a Mercedesezés irányából kanyarodott a Toyoták felé, majd kötött ki ennél az 1995-ös LS-nél. Már megjavítottak rajta néhány hibát, de tökéletességhez visszavezető út még hosszú. Nagyon, de nagyon hosszú... Az autót ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át.

Mátyásék autóját is ellenőriztük a Totálkár kártörténeti-lekérdezőrendszerben, amely az utóbbi húsz év magyarországi sérülésjavítási kalkulációiból merít. A lekérdezés 3990 forintba került, mert a rendszer öt korábbi kisebb káreseményt talált, mindegyik kis kár lehetett, de a számok elég meglepő. Amikor a Totálkár nem talál kárelőzményt, a lekérdezés ingyenes. Hozzászólni az alábbi Facebook-posztban, vagy a műsor Youtube threadjében tudsz:

  

Korábbi epizódok:

Ennyire jó Opel nem lesz többé
Utazóautónak gyártották, Arnold versenypályán is használja az Omegát, de valami nagyon kopog az elejében...
Ha csak simán jó vagy, elfelejtenek
Rengeteg fut ebből a típusból az utakon, mégsem veszi észre igazán senki, pedig megbízható, olcsón üzemeltethető modell hírében áll. De mennyire olcsó?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.