Gyanúsan olcsó Subaru, nevetséges fogyasztással
A 2007-es Genfi autószalon szenzációja volt a Subaru és a világ autógyártásának első, személyautóba szánt dízel bokszermotorja. Az EE20 néven azonosítható konstrukciót azonnal betették a Legacy-be, később az Imprezába és a Foresterbe is. A bubogó hanghoz ezúttal nem a szokásosnál magasabb, hanem alacsonyabb fogyasztás társult, vagyis sikerült kiküszöbölni a benzines bokszerek egyik jellegzetes tulajdonságát. Manapság mégis nagyon olcsók az ezzel a motorral szerelt autók és ennek komoly oka van. Hogy pontosan mi, az kiderül a MűhelyPRN 76. epizódjából, addig viszont itt a szerdai epizód alanya, egy 230 ezer kilométert futott, 2010-es Legacy gondos gazdától. Nézzétek meg alaposan az autót, hallgassátok meg a hangját és döntsétek el, milyen állapotban lehet. Fotelnepperek, előre!
A vásárlás előtti és azt követő csalódások megelőzésére hoztuk létre új szolgáltatásunkat, a Totalchecket . A MűhelyPRN epizódjaiban megismert szerviz szakértelmét kapod, nincsenek kamerák, csak fontos megállapítások és a végén egy árajánlat, amelyből akkor is tájékozódhatsz, ha nem javíttatni szeretnék, csupán eldönteni, hogy megvásárolsz-e egy autót, vagy sem. A részletekről mindent elmondunk az alábbi cikkben, ahol a szolgáltatási csomagok tartalmát is bemutatjuk és időpontot is foglalhatsz.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.