Az autókat már ismerjük, de az eredményeiket is: elsőre nem hozták a gyári értéket. Még erős hunyorítással sem. Ám a tulajdonosok akcióba lendültek, nekiálltak a valódi hibakeresésnek, és azt állítják: most már erős a gép. Lássuk, mennyire!
Volt egy Porsche 912E, ami nagyon hasonlít a Karotta Grétájára, vagyis az elektromosított 912E-re. Az volt a terv, hogy a frissen felújított, 100%-os motorjának karakterisztikáját majd felhasználják a Gréta programozásához, ám az első mérés eredménye mindössze 50 lóerő lett 90 helyett. Néhány hónappal később járt nálunk egy Opel Calibra Turbo, ami szintén jelentősen elmaradt a gyári adattól. Mindenki nagyon szerette, hogy milyen szép, gyárias állapotú volt az Opel kupé, de a tulajt akkor is bántotta az elmaradás, ahogy a 912E gazdáját is. Mindketten nekiálltak megjavítani a motorjukat, és most itt vannak újra, hogy kiderüljön, sikerült-e!
A videóban láthatod, miként zajlott a mérés és mennyi lett az eredménye. Újabb tapasztalatokkal lettünk gazdagabbak, és az is kiderült, hogy a teljesítmény mérés nem helyettesíti a diagnosztikát, de azért sok mindent elárul az értő szemnek a tény, hogy mely tartományban miként viselkedik a motor.
Nyomjatok egy lájkot ha tetszett, jelentkezzetek autótokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, kövessétek be Youtube-csatornánkat! Hölgyek jelentkezését is szívesen látjuk, mert nyilván ők is autóznak!
Korábbi epizódok:
- Mérőpadon az új BMW M5: nem kicsit tért el a gyári értéktől
- Nem ez az első eset, hogy a BMW-nél más számot adtak meg a teljesítményre, mint a valóság.
- Nem várt FORDulat
- Mit nem adtunk volna ennyi erőért 20 éve? Egy villanyautóval zárjuk sorozatunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.