Nem kell félni a részecskeszűrőtől, nem harap!
MűhelyPRN: Peugeot 308 SW 1.6 HDI – 2013.
Valószínűleg a leginkább ajánlható 308-ast hívtuk meg az Avalon szervizbe, hogy átvizsgáljuk. A 92 lóerős, nyolcszelepes HDI Tamásnak is azután lett szimpatikus, hogy előtte egy VTI, azaz Prince-motoros Peugeot-ja volt. Ilyen előélettel nem csoda, ha vonzó lesz a takarékos és jó konstrukciónak számító dízel, de az sem mindegy, hogy melyik változat. Ebben az epizódban vendégünk Szilva Tamás, Peugeot-Citroen-specialista, hogy beavasson minket a rejtélyes részecskeszűrő-adalékok világába és azt is elmondja, hogyan teszi tönkre az elektronikát a szélvédő alatti műanyag burkolat. Részletek a videóban, készíts be pattogatott kukoricát, és megtérsz!
Igaz, a szakemberek véleménye azért nem egységes, Auódokink valószínűleg több rosszul karbantartott, a belét húzó 1.6 HDI-vel találkozott már, így ő kevésbé ajánlja. Természetesen minden viszonylagos, hiszen egy használt 307-eshez képest a 308-as maga az álom, és ha mégsem a dízelt választanád, íme egy szívó benzines használttesztje.
Ha a korábbi 152 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- Szó szerint kivette az előző tulaj kezéből
- Parkoló Parádéra készülve ismét behívtuk Imrét, a pilótát, hiszen van még gyönyörű Mercije onnan, ahonnan ez jött. Hibát viszont találtunk!
- 2 millióért vette, most 8-ban van
- Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.