Váltás világos nézetre
-
égéstér
Dizájnerek testközelből
-
-
szentesi istván
Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!
-
tuning autó
Miért életveszélyes a tuning autó
-
párizsi autószalon 2024
Könnyezünk, de letöröljük - TC Híradó 2024/10/19 [134.]
-
videó
Renault 5 – odavagyok.
-
becsületesnepper
Megint késik az a rohadt repülő
-
s350 cdi
Ganxsta Zolee és a tábornok
Teljes cikk
Egy francia, amire nem mondasz nemet
MűhelyPRN: Renault Clio III RS – 2007.
A konkurenseknél már jellemzően a turbómotorok voltak divatban, mikor a Renault úgy döntött, a Clio RS megérdemel egy hagyományosabb felépítést: 2 literes szívót tettek az 1200 kilós autó elejébe, a vidám 200 lóerő alá pedig nagyon feszes és pontos futóművet tettek, ahogy azt kell. Beleülni és megszeretni könnyű, az Avalon segítségével pedig most az is kiderül, mennyire fájó a karbantartás.
Meliton autója a karbantartás mellett a kergetést is megkapja: nem csak utcán, de versenypályán is rendszeresen hajtja a gépet, odafigyel a kisebb hibáira is, de mellette nem felejti el, hogy alapvetően élményeket akar vele gyűjteni. Ma kiderül, hogy a franciás megoldások és alkatrészárak mekkora terhet rónak a 16 éves hot hatch tulajdonosára.
Ha a korábbi 188 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- Öthengeres Volvo első autónak?
- Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
- Ganxsta Zolee és az amerikai álom
- Egy autónak legyen hangja! Állítja Ganxsta Zolee, aki elmeséli, melyik volt a kedvenc autója, és miért adta el első Mustangját.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.