Váltás világos nézetre
-
-
égéstér
Dizájnerek testközelből
-
szentesi istván
Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!
-
tuning autó
Miért életveszélyes a tuning autó
-
párizsi autószalon 2024
Könnyezünk, de letöröljük - TC Híradó 2024/10/19 [134.]
-
videó
Renault 5 – odavagyok.
-
becsületesnepper
Megint késik az a rohadt repülő
Teljes cikk
Ő villog le a belső sávban
MűhelyPRN: BMW X5 3.0d – 2004.
1999-ben nagyon meglepő volt, hogy a BMW terepjárót csinál, és ekkor még talán senki nem hitte, hogy az SUV-kategóriának ekkora divatja lesz a következő évtizedben. Az X5 egy luxusautó akart lenni, mára viszont a 20 éves példányok elég lenézettek, a rossz állapotúak pedig gombokért megvehetők. Ez a példány már túlélt 655 ezer kilométert, de mennyi van neki még hátra? Esélylatolgatás az Avalon műhelyben!
Ricsi gond nélkül költötte rá a komplett vételárát erre a kocsira, de még mindig maradtak neki dolgok a listán műszaki értelemben is, az esztétika pedig csak ezek után következik. Nézzük azt az árajánlatot!
Ha a korábbi 208 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- Prémium szedán a 370Z motorjával
- Gábor újkora óta, azaz 10 éve használja azt az autót, ami itthon, ezzel a motorral nem is létezett.
- Öthengeres Volvo első autónak?
- Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.