Közepesek között a legnagyobb
Már hazánkban is rendelhető az Iveco ECODAILY modell legújabb, 7 tonna össztömegű változata, mely ideális megoldást kínál a professzionális felhasználóknak a gyors, közepes távú szállításokhoz. Az akár 4,7 tonna feletti terhelhetőségű fülkés alvázak és furgonok középkategóriás teherautókra jellemző raksúlyt biztosítanak. Egy maximálisan terhelt 7 tonnás Iveco ECODAILY több árut képes szállítani, mint három darab 3,5 tonna tömegű jármű, mindezt pedig 60 százalékkal kevesebb károsanyag-kibocsátással.
"Új modellünk kedvező feltételeket kínál a fuvarozók számára, hiszen fenntartási költségei alacsonyabbak, mint a hasonló össztömegű középkategóriás modelleké" – monda Gyöngyössy István, az Iveco magyarországi képviseletének igazgatója. „A 7 tonnás modell így rugalmasabb és költséghatékonyabb szállítást tesz lehetővé, előnyei elsősorban az áruterítésben érzékelhetők. Várakozásaink szerint a jármű a belföldi disztribúcióban fogja tovább erősíteni az Iveco szerepét.”
A 7 tonnás ECODAILY modell három különböző motorváltozattal választható, melyek mindegyike teljesíti az Euro 5 szabványnál szigorúbb EEV (Enhanced Environmental Friendly Vehicle – fokozottan környezetbarát jármű) előírásokat is. A jármű elérhető egyrészt a 3,0 literes, 140 vagy 170 lóerő teljesítményű, kétlépcsős turbófeltöltővel és dízel részecskeszűrővel ellátott EGR dízelmotorral. Másrészt a modell rendelhető a 136 lóerő teljesítményű, földgázüzemű Natural Power motorral is, melyben egy 14 literes benzintartály is helyet kapott arra az esetre, ha menet közben a gáztartályok kiürülnének. Benzines üzemmódban a motor 82 lóerő teljesítményt ad le.
Az új 7 tonnás ECODAILY modell furgon és fülkés alvázas kivitelben érhető el, elől szimpla, hátul pedig dupla hajtott kerekkel. A fülkés alvázak tengelytávja 3450 és 4750 mm, a felépítmény hossza pedig 3870 és 6195 mm között választható. A 7 tonnás furgon tengelytávja 3950 mm, a karosszéria hossza 7012 mm, a raktér 17,2 m3, míg a belmagasság 2100 mm. A modellekhez szinkronizált, FPT 2840.6 típusú manuális vagy ZF 6 AS 400OD típusú automatizált sebességváltók kaphatók. Az automatizált váltó kapcsolása automatikusan és kézzel is történhet a maximális vezetési kényelem érdekében.
További információért látogasson el a www.ecodaily.iveco.com honlapra.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Tesztek
Ezt a kompótot már érdemes eltenniHasználtteszt: BMW 323ti 1998
Emiatt már érdemes lesz kijönnöd a Parkoló Parádéra is, mert ritkább, mint egy M3.
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Hírek
A Porsche 911 GT3 lett a leggyorsabb manuál váltós autó a Nürburgringen
Még a facelift előtti 911 GT3 idejét is megverte, pedig abban egy szupergyors PDK automata pakolgatja a fokozatokat.
- Hírek
Beperelik a Teslát, felülmérnének az autók?
Néhány Tesla-tulajdonos szerint az autójuk a valósnál több megtett kilométert számol. Szerintük azért, hogy hamarabb lejárjon a garancia.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Közélet
Nem úszod meg a bíróságot!Összetört a motor, a biztosító nem fizet mindent és még a szakértő cég is hárít
Aki komolyan szeretne valamit, az kezdjen egyből a bíróságon? Kinek jó az, ha megegyezés helyett pereskedésre kerül a sor? Legfőképpen senkinek.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Ez itt a frissített Volvo S90, de van vele egy komoly gond
Finom faceliftet kapott az S90, amiben marad a benzinmotor és megtartották az elegáns dizájnt. Beszerezni viszont nem lesz egyszerű.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Olajdoktor
Csattog a belevaló olajtól a Chevrolet (helytelennel jó volt)
Eddig szépen járt olyan olajjal, ami elvileg nem is jó bele. Most előírt viszkozitásúval fut, és rossz hangja van. Mi a teendő?
- Hírek
Roncsautókkal seftelő európai bűnbandára csaptak le a hatóságok, Magyarország is érintett
A bűnözők amerikai roncsautókat importáltak majd adtak el törvénytelenül Európában, többek között Magyarországon is.
- Hírek
Tragikus motorbalesetben elhunyt az első magyar Dakar-motoros, Varga Ákos
Egy figyelmetlen sofőr oszlopnak lökte. Varga Ákos 49 éves volt.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Hírek
Valahova rohadtul sietett ez a motoros (de megszívta)
A tempója még autópályán is nagyon durva lenne. Nem ott ment.
- Technika
Autók, amikben felnőttünk III. – 1980-as évek
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
- Technika
Egyszer mindenkinek kell egy izgalmas autó!MűhelyPRN: Renault Megane RS Cup – 2013.
A Sport és RS Renault modellek gyárilag alkalmasak képesek megadni életed autózását egy szerpentinen vagy versenypályán, de jót kell venned belőle!
