Picasso Xsara-gondok
2003. februárjában vásároltam egy új Citroën Xsara Picasso típusú autót. Az első problémák már március környékén jelentkeztek, gyakorlatilag folyamatosan jártam szervizbe. Szép lassan már a teljes
elektronikát kicserélték (beleértve a központi vezérlőt is...). Legutolsó szervizlátogatásom (az akkori hibát sajnos én úgy hárítottam el, hogy áramtalanítottam az autót, utána használható volt újra) alkalmával a szerviz közölte, hogy ők nem nagyon tudnak mit tenni, és az ügyet a Citroën Hungáriához továbbították. Őket megkeresve azt a választ kaptam, hogy várjam meg, amíg valami hiba ismét jelentkezik, és majd akkor jó alaposan ők megjavítják...
Most természetesen csak a duda működik, meglehetősen rapszodikusan.
Az autót így eladni gyakorlatilag nem tudom (hiszen a legutolsó meghibásodás még nincs javítva, mivel most nem jelentkezik, a hibakód leolvasás pedig nem hozott eredményt), viszont mindenképpen szeretnék megszabadulni tőle, mert egyszerűen nem megbízható. Kérdésem az, hogy milyen lehetőségeim vannak a garanciára, illetve jótállásra hivatkozva, illetve mit tehetek? Gondolok itt cserére, valamiféle kártérítésre, esetleg visszavásárlásra...
köszönettel:
Kajzinger Róbert
Tisztelt Kajzlinger úr!
Ön a Ptk. vonatkozó rendelkezései (306 §) értelmében jelen esetben cserét is kérhet, illetve akár a szerződéstől is elállhat. Ezt nyomatékosan tudatosítsa az eladóval.
Dr. Bodolai László
Tisztelt Kajzinger úr!
Sajnálattal olvastuk, hogy problémája van Xsara Picasso típusú gépkocsijával. Ahhoz, hogy a Citroën Hungária érdemben
tudjon foglalkozni az üggyel, kérem, hívja a 06-1-3484848-as telefonszámot, és kérje a Vevőszolgálatot, ahol
munkatársunk készséggel áll rendelkezésére.
Jelentkezését várva, üdvözlettel:
a Citroën Hungária vevőszolgálata