Mindent is elvisz, és csak egy kis áramot kér cserébe.
Egy hétig éltem együtt a villany Sprinterrel a Szigeten.
Ennél szórakoztatóbb pick-up nincs az európai piacon, létjogosultsága viszont van. De mi haszna valójában?
A Ranger még mindig egy célszerszám, de olyan cukormázzal beborítva, ami a hétköznapi közlekedést is megédesíti.
Kínából érkezik, de olyan mintha már láttuk volna, és ez nem véletlen. És nem, ez nem aliexpresszes klón.
Az Ineos pickupjában minden is van, mindent elhúz, mindent elvisz. A hazai bemutatón jártunk.
Elvittem egy kis fesztiválozásra dolgozni, de vajon hogy teljesített?
Nem kell ide Zeuszdzsúz, csak a turbódízel V6.
Ki gondolta volna, hogy egy furgon okozza évek óta a legnagyobb izgalmat a szerkesztőségben?
Mindent arra kell használni, amire való: az e-Transittal nem járjuk be a fél országot, de városban tökéletes.
Akit traumatizált a Talento, annak a Scudo lesz a terápia.
Külsőleg szinte semmit nem változott, inkább a vezetéstámogatásra gyúrtak rá, ami teherjárműnél nem is olyan nagy baj, ha a többi része oké.
Az új Defender állatul néz ki, de mennyire használható teherautóként?
A nagykönyv szerint ez az a műfaj, amire az elektromos hajtás nem alkalmas. Pontosítanék: nem mindegy, hogy órabérre vagy teljesítményre fizetnek.
A SsangYong vállalatot épp elárverezik, a prémium felszereltségű pickupja eközben olyan kombinációval próbálkozik, amivel más nem nagyon.
Van öröm egy kisáruszállítóban? Persze, főleg az, hogy megkönnyíti az életed. Már amikor nem ejt fogságba.
A Kangoonak változnia kellett, de ha jelentősen megnőne, azzal létjogosultságát veszti. Tehát ügyesebb autóvá kellett váljon a túléléshez.
Tiszta sportkocsi ;) Hátul hajt, olasz, kétszemélyes, kvázi középmotoros, ja és van pirosban is.
Az eDucato hatótávja (bel)városi használatra már jó lenne. Viszont a Fiatnak vannak arra is ötletei, hogyan tegyék pokollá a sofőr életét.
A Ssangyong Musso eddig is Grand volt, a hosszú platóra utalva, de a legutóbbi frissítéssel a nevéhez illő hűtőrácsot kapott.
Pont azért volt sikeres, mert elkerülte a városiasodás. Több lett a kényelem és az elektronika, de mi van a régi értékekkel?
A vadonatúj Kangoo B-oszlop nélkül is kapható, és ennek csak előnye van - ennek ellenére az olcsóbb Express lesz igazán népszerű
A sáskafej mögött megmaradt a bevált technika, és kiegészült a kötelező elektromos sallangokkal.
Az e-NV200 nagyobb akksival és -raktérrel csúnya, de használható. Viszont még mindig túl drága, hogy támogatás nélkül népszerű legyen.
Körbeműanyagozott doboz, vagy több annál? A Ford Transit is hobbiterepjáró lett, legalábbis a maga módján.