Hangszer vagy autó?
A csodálatos Lexus LFA már csak a hangja miatt is könnyfakasztóan csodás. És akkor még el sem indultunk. High-end hifi vagy fejhallgató javasolt!

A csodálatos Lexus LFA már csak a hangja miatt is könnyfakasztóan csodás. És akkor még el sem indultunk. High-end hifi vagy fejhallgató javasolt!
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
Senkinek sem kell.
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.